Anoniem
Hallo mensen,
Wie kan mij vertellen of het mogelijk is in Eagle (6.4.0.) je Boord layout af te drukken in een negatieve print. Dit in verband met het gebruik van de negatieve Dry film.Als ik dit via image doet krijg ik een afbeelding welke ik niet kan afdrukken daar deze dan haast A4 groot is. Nu doe ik het zo maar( vind het omslachtig); druk de layout eerst af ,scan hem in ,open hem in paint en zet hem om naar negatief en drukt hem dan af.Ik vind dat dit toch simpler moet kunnen of vergist ik mij.
kloppertje
Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl
Opslaan (print heet dat dan volgens mij) als pdf, dan krijg je de optie voor zwart/wit en voor spiegelen. Vervolgens wel printen op 100% schaal, vaak pakt een printer een net iets andere schaalinstelling.
buckfast_beekeeper
Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Is het niet kloppertje. Op die manier print je de gewone zwarte traces maar dan gespiegeld om zo te kunnen gebruiken om de bodem traces te belichten met UV.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Buckfast, dan doe jij het verkeerdom 
Je moet hem spiegelen voor de TOPlayer: Dan leg je het transparant met de toner-kant tegen de UV-gevoelige-laag, zodat er minder UV stiekum rond de randjes kruipt....
Anoniem
Ik ben eruit en het werkt als volg; stel je layout in op afdrukken>gaat dan naar Export>Image> stel in het menu een path in en de resolution 600dpi en vink monochrome aan dan enter.Verlaat Eagle/zoek het bestand (*.png) in het opgegeven path op /dubbel klik en het opend in paint. Dan kunt je het volledig bewerken en afdrukken.
Dan heb ik ook nog een vraag over transparant materiaal.
Ik gebruikte van HP gecoate transparante vellen dit ging goed maar kostbaar.Ik maakt nog zelden een printje (ouderdom)maar kan geen goed
velletje mee vinden ook die van Dirk Best werken niet met mijn HP laserjet 2200 ondanks mijn optimale instellingen.
Wie heeft goede ervaringen op dit gebied.
In ieder geval jullie toch bedank voor de reactie op mijn vraag.