het beeld van mijn tv knippert
op het eene moment zie je beeld en op het andere moment niet.
het beeld is ook helemaal rood verkleurd.

en WAT wil je hiermee zeggen ? want zo kan ik niet echt inzien wat je nou van CO wilt

ik denk dat hij wil dat we nu iets zinnigs gaan zeggen als "meet dit eens door" ofzo...
Sorry, je zult eerst met wat meer info moeten komen denk ik... Wat is het type tv, hoe oud, welk merk, hoe snel knippert je tv, wanneer doet hij dat, kun je de kleuren bijstellen, enz...

het is een philips tv ongeveer 8 jaar oud
het beeld valt weg en dan zie je een zwart beeld met witte strepen en dan is het beeld weer terug.
dit doet om de seconde van beeld wisselen

daar kunnen we dus ook niet echt veel mee je doet er goed aan om te vertellen wat het type nummer is waar jij denkt dat het probleem zit

we weten nu dat het een philips tv is van ongeveer 8 jaar out en dat ie witte strepen geeft nu de rest nog probeer zo veel mogelijk info te vinden

merk : philips
type : ?
jaar : ?
soort probleem : geeft witte strepen
waar : ?
hoe is het gekomen : ?
kleuren zijn bij te stellen : ?
om de hoeveel tijd gaat de tv uit : +/- 1 sec
heeft tv eerder problemen gehad : ?

dat soort dingen

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

vraag: zijn de strepen mooi verdeeld bijna evenwijdig over de beeldbuis???

kunnen de trugslag lijnen zijn die op het scherm komen. (denk ik)

iemand er mee eens???

andere theorieën...

Op 21 september 2004 20:12:58 schreef STARTOURS G24T:
daar kunnen we dus WEER helemaal nix mee je doet er goed aan eens te vertellen wat het type nummer is waar jij denkt dat het probleem zit en wat je van ons wilt want zo schiet het niet op

doe eens rustig aan...dit kan je ook op een andere manier zeggen

2 dingen:
1. achterop je TV zit een typeplaatje, post eens wat daar op staat, typenummer is al heel wat, maar een chassis is bij 8 jaar oude TV's ook wel het geval.
2. probeer eens een paar foto's te maken van het beeld, dat maakt de diagnose al een stuk makkelijker.