Ik zie dat jullie de layout van de frontpage hebben aangepast. Nu is het zo dat hij der in firefox wel goed uit ziet maar in IE niet.
Hier idd hetzelfde. Niet raar overigens, die class voor die ul ('lastnews') komt in geen van beide stylesheets voor. Raar dat ie in mozilla wel werkt.
[Bericht gewijzigd door hezik op ]
pff... Hier gelukkig niets aan de hand.
Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik SP2 nog niet geïnstalleerd.
Eh.. ik heb hier mozilla 1.5. Zier er min of meer hetzelfde uit als in de link van de OP...
[Bericht gewijzigd door Marco69 op ]
Op 21 september 2004 22:21:04 schreef Johan v. Althuis:
pff... Hier gelukkig niets aan de hand.
Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik SP2 nog niet geïnstalleerd.
Ik draai hier ook met XP zonder enige SP's. IE versie 6.0.2600
Edit: En firefox 0.9.3
Op 21 september 2004 22:22:41 schreef BHZ-Robert:
[...]
Ik draai hier ook met XP zonder enige SP's. IE versie 6.0.2600Edit: En firefox 0.9.3
Ik heb IE versie 6.0.2800
Maar denk niet dat het er wat mee te maken heeft want voor die tijd deed hij het toch goed?
Vroeger (paar minuten geleden) stond op de plek waar nu het nieuws staat de poll. En op de plek van de poll het nieuws.
Jah klopt maar dat is gewoon een wijziging denk ik!
Bij mij is het nieuws wel mooi "alligned" (uitgelijnd) in tegen stelling tot die screenshot.
het probleem is dat het type voor die UL niet is ingesteld. Daarom krijg je in IE (iig. in 6.0.2800) van die stippen, ipv. streepjes. Dat is alles volgens mij.
Jeroen
Moderator
Even de pagina vernieuwen (F5 of Ctrl+F5) zodat je de nieuwe stylesheet binnenkrijgt en het ziet er weer normaal uit.
Op 21 september 2004 23:08:39 schreef Jeroen:
Even de pagina vernieuwen (F5 of Ctrl+F5) zodat je de nieuwe stylesheet binnenkrijgt en het ziet er weer normaal uit.
Bij mij werkte geen van beide. Het weggooien van alle temp inet bestanden wel. Nu werkt het idd weer zoals bedoeld