Bertjebuk
Electronica is mooi als het goed werkt
Hallo;
Ik heb een Herman Kardon Co en PLay , waar van een spieker defect is ik heb de 12 schroeven van onderen los gemaakt maar de bodem wil er niet onder uit weet iemand misschien hoe deze loskomt Type zie bijlage.
Gr Bert
Herman Kardon ? Dat merk is me onbekend. Je bedoelt waarschijnlijk Harman Karton .
Kwestie van harder pulken, met de schroeven er uit moeten de helften uit elkaar kunnen.
men opent youtube
zoekt een disassembly video van de harman kardon co en play
volgt de video
kijkt naar welke schroeven je allemaal vergeten bent
Bertjebuk
DK; ik heb geen enkele video gevonden op Youtube waar er een gedemonteerd werd, of ik heb pech ,of ze gaan nooit stuk maar dat lijkt mij stug .en harder pulken heeft ook geen effect het lijkt wel of er van binnen noch iets vast zit.
Bertjebuk
Ik heb nog even doorgezocht op YouTube , en gevonden.Allen bedankt voor het meedenken .
Mvrgr Bert
Bertjebuk
Ik heb de behuizing gedemonteerd en de (sub-woofer) is defect,het hele internet afgestruind maar nergens dit type gezien weet iemand waar dit type verkrijgbaar is zie bijlage.Inbouwmaat is 85 mm of eventueel een vervanger.
Gr Bert
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
meestal de litze losgekomen door het bewegen van de conus, soms is nasolderen al zat. de scheur even dichtlijmen en weer goed, uit dergelijk spul komt niet het beste geluid, dus zou het zo proberen.
Bertjebuk
testman;de bedrading zit nog vast,het weer aanelkaar vast lijmen waar kan ik dat het beste medoen, de conus gaat nogal tekeer bij wat bas,overigens dacht ik dat dit een hoogstaande subwoofer was,maar dat is dus niet het geval.
Gr Bert
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Een beetje afhankelijk van het type Go + Play verkoopt CE repair de woofer voor de Harman karton.
Bertjebuk
Reparatie set gevonden, voor de Sub-Woofer van herman Kardon.
http://speakerrepairshop.nl/index.php?action=article&aid=4828&…
Gr Bert
Op 26 maart 2018 19:44:53 schreef Bertjebuk:
Hallo;
Ik heb een Herman Kardon Co en PLay , waar van een spieker defect is ik heb de 12 schroeven van onderen los gemaakt maar de bodem wil er niet onder uit weet iemand misschien hoe deze loskomt Type zie bijlage.
Gr Bert
Hoi Bert,
Ik heb hetzelfde issue. Ik kan niet duidelijk zien hoe je bodem verwijdert. Het gaat heel moeilijk en ik lijk het te vernielen als ik doorga met trekken en pulken..
Heb jij een hint die mij helpt?
Groet, Cor
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
In dit filmpje staat hoe je het (on)ding uit elkaar kan halen.
https://www.youtube.com/watch?v=JheOB3QmyU4