Ik heb een vraag over java applets
Hoe krijg ik dat als ik op een knop druk dat de applet window verwijderd wordt en nieuwe tekst knop en dergelijk verschijnt op de window.
ik gebruik op dit moment bijv. knop.setVisible(false) maar dat is niet best handig
is er een andere manier om nieuwe pagina te laden na op een bepaalde knop drukt in de appletviewer
buckfast_beekeeper
Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Benieuwd hoe lang het draadje zal open staan. Is meer iets voor een java forum of tweakers.
Het is ondertussen ook weer 15 jaar geleden dat ik nog iets met applets deed.
https://stackoverflow.com/questions/2434483/how-to-open-new-applet-win…
Marlon
Golden Member
Op 7 april 2018 14:31:26 schreef e-tech:
Ik heb een vraag over java applets
Hoe krijg ik dat als ik op een knop druk dat de applet window verwijderd wordt en nieuwe tekst knop en dergelijk verschijnt op de window.
ik gebruik op dit moment bijv. knop.setVisible(false) maar dat is niet best handig
is er een andere manier om nieuwe pagina te laden na op een bepaalde knop drukt in de appletviewer
Java Applets hebben geen "pagina", maar een form, mogelijk verwar je ze met JSP. Dat terzijde, kan je best de dingen die je wil tonen binnen zo'n form groeperen op een panel, en dan afhankelijk van een klik of andere actie, het juiste panel tonen (en de anderen onzichtbaar maken). Voor simpele interfaces is dit voldoende.
Zoals buckfast_beekeeper eigenlijk al aanhaalde, is dit echter een elektronica forum, en is dit onderdeel dan ook bedoeld voor software en interfacing in die richting.
Best kan je je registreren op StackOverlow (of een dergelijke website), en het daar in een specifiek Java forum vragen.
Succes!
Marlon