Ik ben op zoek naar een compact audio versterkertje. En dan is er veel te veel te vinden wat net niet is wat ik zoek :)

• Simpel
  • 2 kanalen
  • Volume potmeter
  • Ingebouwde voeding (230V), bij voorkeur met een 'enable' ingang ofzo.
  • Van de plank
  • Economisch (zo je wilt: goedkoop)
  • Beperkt vermogen, 3-5W RMS is zat
  • In housing

Heeft iemand zoiets recent voorbij zien komen, en dan bij voorkeur op een beetje normale site (dus geen epay of vriend Ali ofzo).

Dank

Koop een simpel 230V PC speakertje en sloop het printje eruit.
Behalve de enable ingang voldoet het aan al je voorwaarden.

Inderdaad. En in die hoek van de markt zijn de Chinezen toch "incontournable", maw. je kunt er niet omheen.

En ik moet zelf gaan knutselen (zowel housing als enable). Zoek eigenlijk iets 'van de plank'. Maar je hebt gelijk. Een PC-speaker-setje komt in de buurt (maar is het toch net niet... :( )

Zelf heb ik wel zoiets, met als bonus zelfs een fm-tunertje (met potmeter+varicap-afstemming). Kost geen drol, speelt best aardig, maar komt wel degelijk van ome Ali...

Versterker (PAM8403):

• Dual channel stereo output 3 w + 3 w power Class D
  • Works with 2.5V-5v power supply
  • High amplification efficiency 85%
  • Can directly drive 4 Ω/8 Ω small speakers

Voeding:

Deze combinatie zelf gebruikt in een kunstobject.

Voldoet ook lekker aan de specs, qua housing etc :)

Zoiets dacht ik ook al, maar dat maakt Eric zelf wel uit. Er zitten tenminste al geen LEDs op :grijns:

Volgens mij zijn hier redelijk veel kant-en-klaar oplossingen voor.

Volgens de eerste Google hits krijg je deze, deze, of bijvoorbeeld deze wat luxere oplossing.

Deze heb ik een paar maal gebruikt, prima dingetje. Misschien kun je hier iets mee.

https://www.conrad.nl/p/basetech-ap-2100-versterker-2-kanaals-100-w-37…

Iedereen dank voor het meedenken. Dat Ali-ding komt het meeste in de richting van wat ik zoek. Helaas een Ali-ding. En de prijs staat me ook niet zo aan :).

Al het andere... blijft toch een knutsel-projectje en dat wilde ik nou juist voorkomen (iets met tijd...).

Uiteindelijk worden het gewoon een paar TDA2030 printjes van Baco met een voedinkje erbij. Kassie moet ik er dan zelf maar omheen klussen (daar neigde het toch al erg heen). Jammer, ik wil weer teveel :).

Nogmaals dank voor het meedenken.

Als je iets kant en klaars wil neem je toch zoiets: https://www.djstunter.nl/ltc-mfa1200usb-bt-si.html?channable=e24839.ND…

En anders een kringloop winkel binnenlopen.