Renegade RXA550 autoversterker

Hallo, iemand ervaring of schema van een RENEGADE RXA550 autoversterker. Wil niet meer aangaan en vind nergens een fout.

Zekering in orde, heb je 12v op de geschakelde plus en ook op de constante plus? Heb je ook een massa?

Spanning op de klemmen van de versterker? Al opengemaakt en gechecked op verbrande onderdelen?

meer over car audio: www.12vhifi.nl

Vaak is de behuizing ook de koelvin, dus uitkijken als je hem aan gaat schakelen zonder deze koelvin...

Ik weet niet wat je al allemaal hebt geprobeerd, maar wat algemene (en wellicht voor jou allang bekende info):

Autoversterkers bestaan uit een voeding die bv. + en - 30 volt maakt en een versterkertrap.
Ook zonder schema kun je bv. alvast de voeding testen of juist met een externe (begrensde!) voeding de versterker testen. Tenzij het allemaal microprocessor gestuurd is en dat duivelse ding alle parameters in de gaten houdt en voor jou beslist of het ding nog ooit aan mag...

En nee, ik heb geen schema voor je...

Tja het is mijn versterker niet en heb alles gedaan en gemeten dat ik dacht dat zou kunnen stuk gaan maar heb iets over het hoofd gezien. Zeer dom van mij. Ik moet ook 12v op de REM zetten en dan werkt hij. Toch bedankt voor de reacties jongens.

Was het zo simpel? :)
Gaaf dat het opgelost is!