Site niet bereikbaar...

Ik heb het al meermaals ondervonden en het gaat weer niet, deze sit is gewoon niet te openen via de domeinnaam www.circuitonline.nl dan krijg ik een witte pagina, die volop laadt en het duurt heeel lang, als ik nu in google circuitonline begin te zoeken, en dan uiteingelijk een pagina vind met een forum topic (is de 3de :D) dan geraak ik er wel snel op.

Hoe komt dit?

Misschien is het circuitSonline?

ga op vakantie naar pripyat
IF you can't convince them, then confuse them!

Op 7 oktober 2004 20:47:18 schreef foxie:
Ik heb het al meermaals ondervonden en het gaat weer niet, deze sit is gewoon niet te openen via de domeinnaam www.circuitonline.nl dan krijg ik een witte pagina, die volop laadt en het duurt heeel lang, als ik nu in google circuitonline begin te zoeken, en dan uiteingelijk een pagina vind met een forum topic (is de 3de :D) dan geraak ik er wel snel op.

Hoe komt dit?

er staat circuitonline
maar er moet staan circuitsonline

En als we dan toch bezig zijn: het is niet .nl maar .net

Toch niet, .nl en .net werken allebij :)

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

Wist ik niet, maar nu wel. Bedankt.

Anoniem

ik vraag me toch af of er nou echt iederekeer als de site niet werkt een topic geopend moet worden nogmaals je kan veel beter een mail sturen naar 1 van de mods die kunnen je alles vertellen

Op 8 oktober 2004 00:33:09 schreef STARTOURS G24T:
ik vraag me toch af of er nou echt iederekeer als de site niet werkt een topic geopend moet worden nogmaals je kan veel beter een mail sturen naar 1 van de mods die kunnen je alles vertellen

dat bepalen wij wel.

en wat nou als er WEL iets is? dan krijg ik en de andere mod's een berg met e-mails? laat het nu maar lekker op het forum staan. dan worden andere gebruikers al geinformeert en hoeven ze dus niet te gaan mailen.

IF you can't convince them, then confuse them!
Anoniem

mijn excuses

[Bericht gewijzigd door Anoniem op vrijdag 8 oktober 2004 00:42:04

Anoniem

Op 8 oktober 2004 01:02:21 schreef joerideman:
ik gebruik nu altijd dt adres.

http://circuitsonline.shockmedia.nl/

deze link werk bij mij dus weer niet ik doe gewoon www.circuitsonline.nl en dan kom ik er altijd op