Philips N4520 tapedeck

Hoi allemaal, ik heb een Philips N4520 bandrecorder. De bandteller werkt niet meer. Ik zoek eigenlijk iemand die mijn machine kan nakijken/reinigen en eventueel onderdelen kan vervangen indien nodig,
Zodat hij weer up two date is. Hij werkt overigens verder goed.
Ik woon in de omgeving Apeldoorn.

Ik ken het type niet, maar meestal is het een rubber snaartje dat zorgt voor de bandteller.
Kan je ook vervangen door elastiekje, is niet kritisch.

Hoi Ruud, bedankt voor je reactie. Het is wel een digitale teller.

De beheerder van bandrecorder.be woont in Apeldoorn, en is een betrouwbaar adres voor veel reparaties.
Als hij iets zelf niet kan, dan kent hij ook wel veel andere recorderreparateurs.

Zie http://www.bandrecorder.be/Bandrecorder/reparatie.html

Op 4 januari 2019 23:00:41 schreef Ledlover:
De beheerder van bandrecorder.be woont in Apeldoorn, en is een betrouwbaar adres voor veel reparaties.
Als hij iets zelf niet kan, dan kent hij ook wel veel andere recorderreparateurs.

Zie http://www.bandrecorder.be/Bandrecorder/reparatie.html

Bedankt voor je tip!

Frits kan de bandrecorder niet maken. De N4520 is een geavanceerde machine met een digitale teller.
Frits is erg goed in mechanische dingen, maar elektronische issues laat hij meestal aan anderen over.

Op het forum van mfbfreaks.com zit Remi. Hij woont in de omgeving van Arnhem. Neem eens contact op met hem. Hij kan de machine zeker weten voor je in order maken.

Succes en laat nog eens horen hoe het verder gegaan is,

Frits kan dat prima want die digitale teller krijgt zijn signaal gewoon van een snaartje.
Ik vind het nogal een uitspraak...

[Bericht gewijzigd door maus0611 op 5 januari 2019 14:31:57 (17%)]

Op 5 januari 2019 14:31:22 schreef maus0611:
Frits kan dat prima want die digitale teller krijgt zijn signaal gewoon van een snaartje.
Ik vind het nogal een uitspraak...

Het was in ieder geval niet mijn bedoeling om hier iemand af te vallen.

Ik weet dat de Philips N-4520 een geavanceerde machine is. Ik kan aan de posts van de TS niet heel duidelijk afleiden wat er precies kapot is aan de teller. Het kan ook zijn dat de teller helemaal geen licht meer geeft en dan is het wel degelijk mogelijk dat er iets elektronisch kapot is.

Mijn enige insteek is dat de machine door de juiste persoon gerepareerd wordt, wie dat ook is.

Frits gaat er even naar kijken, komt vast goed. Breng hem volgend weekend.