Beste leden.
Ik zou graag een wekkerradio van het merk Bigben RR30 proberen te repareren.
Volgend probleem doet zich voor. Wanneer men afstemt op een zender hoor je met veel moeite de muziek heel stilletjes, zelfs al zet je het volume volledig open.
Ik had het radiootje eens willen open doen om een paar dingen na te meten maar ik zie nergens een schroefje of een ander manier om dit te doen. Tussen de frontplaat en de rest van de behuizing zou je een klein schroevendraaiertje kunnen steken maar ik durf er niet direct aan breken. Ik weet niet of deze erop geklikt is of niet, daarmee.
Hebben jullie hier een idee van of ervaring mee, evenals wat het defect zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Ik ken deze dingen niet, maar heb je al eens gekeken of je de (rubber) voetjes eraf kan wippen, vaak zitten daar de schroeven onder...
Overigens is het ding blijkbaar niet erg veel waard, maar als hobby- en/of leerproject kan je je er geen buil aan vallen.

Dat van die schroefjes onder de voetjes had ik al bekeken. Hier zitten geen schroefjes.
Het toestelletje kost idd niet zoveel, voor een 30 euro heb je er ééntje maar het is altijd leuk, gewoon al voor de hobby om het proberen te repareren :)