Sansui versterker: 1 kanaal slecht geluid

Geachte forum leden,
ik ben kakelvers op dit forum, ben ook een redelijke leek op audio gebied, maar bezit wel sinds 1984 een Sansui Quartz PLL synthesizer receiver R-707 met daaraan gekoppeld een RG-707 stereo graphic equalizer (beide nieuw gekocht indertijd).
Nu geeft de versterker op 1 speaker een slecht geluid af: praktisch geen bas, blikkerig en minder volume. Ook op de koptelefoon is het geluid in 1 schelp aanmerkelijk van mindere kwaliteit. Heb getest met verschillende speakers, ook rechts/links gewisseld, maar dezelfde uitgang blijft slecht, dus het ligt echt aan de versterker.
Is er onder jullie iemand die dit kan repareren (uiteraard tegen vergoeding)? Ik heb in het archief gelezen over een zekere Johan uit Etten Leur en een 'opa' uit Haarlem die kennelijk handig zijn met Sansui apparatuur, maar die mededelingen zijn al oud en de erbij vermelde link werkt niet meer.
Dank bij voorbaat.

Hoort eigenlijk bij Vraag & Aanbod thuis. Vul ook even je woonplaats in.
Mocht je in de buurt van Den Haag wonen, dan kan ik je waarschijnlijk wel helpen.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Woonplaats is Katwijk aan Zee, parel aan de Noordzee