Machine krachtstroom

Beste mensen ik kan in de usa een machune kopen op krachtstroom een hittegedeelte enz. Maar kan ik die hier met een bepaalde aanpassing hier aan de praat krijgen?
Machine is van ca. 1980

Welke technische gegevens heb je van het apparaat?
Typeplaatje o.i.d.

Sine

Moderator

een machune kopen op krachtstroom

Mijn kristallen bol is in de garage ... maar misschien helpt het als je aangeeft welke machine we het over hebben?

KGE

Golden Member

Niet gewoon bij de fabrikant in Italie te koop ?

[Bericht gewijzigd door KGE op zaterdag 8 februari 2020 22:10:35 (100%)

Shiptronic

Overleden

Spanning is aan te passen , maar let op ! het is daar 60 Hz! niet gaat dat altijd goed (snelheid van de motoren word anders )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Kan de stroom die er bij mij uitkomt niet omgezet worden naar wat ze daar hebben?
De machine zal 10.000 watt verbruiken.
Ja ik kan er een kopen in italie natuurlijk maar ook niet iedereen kan zich een nieuwe auto veroorloven en dan kan je het op een veiling proberen toch?

mvdk

Golden Member

Ik denk dat de hoofdpijn van het nadenken over oplossingen om het ding aan de gang te krijgen, in het niet vallen bij de challenges om het ding in te voeren.
Heb je al een agent? (inklaring)

Ben ervaringdeskundige, met invoeren van een gebruikte machine . Was wel in een ander land, maar toch.

Edit: zit een beetje te googelen, in Italië en Bulgarije staan tweedehandsjes. Die Italiaan 26.000. Maar die kan je met een klein vrachtwagentje zelf ophalen, vrij vervoer door de EU. Voor dat ding uit de USA zul je nog een beetje rechten moeten betalen. (plus de inklaringsagent)

Die motortjes die erin zitten zou je, als het echt nodig is, kunnen vervangen. De verwarmingselementen zouden een uitdaging kunnen zijn.

Edit2: Mooie machines trouwens. In nederland is nog steeds een slachting gaande in de drukkerijwereld. Daar moet toch ook van alles te koop zijn..