Heren
In mijn vorige topic in deze rubriek had ik allerlei vragen over het tekenprogramma eagle. Ik heb nu pas tijd gevonden om verder te werken aan mijn projectje en ik loop helaas weer vast. Ik heb nu de actie met de cam processor achter de rug maar weet totaal niet welke bestanden ik nu moet zippen om dan naar de fabrikant te sturen. Eerst even meegeven dat ik met de 7.7.0 versie van eagle werk. De 8 bestanden die ik in verkenner onder mijn project vind zijn :Fancontrol.cmp/drd/dri/gpi/plc/sol/stc/sts. Ik heb er dus totaal geen benul van welke ik moet zippen om dan naar de fabrikant te sturen?
Terwijl ik jullie aandacht heb (eerst toch nog even vermelden dat ik een complete leek ben , zie mijn topic in deze rubriek van een tijdje geleden onder de naam PCB vraagjes) , ik heb nog een vervelend probleem. Vraag me niet hoe ik het gedaan heb maar mijn schema kan ik alleen openen vanuit verkenner : computer/boot(c:)/EAGLE-7.7.0/projects. Als ik in eagle het project wil openen in het control panel / eagle /projects / fancontrol dan gebeurt er niets en er staat ook empty project naast fancontrol. Is er een mogelijkheid om mijn project vanuit verkenner toch in eagle te krijgen. Kopiëren en plakken lukt alvast niet.
Alvast hartelijk bedankt.
MVG
Chris