Type joystick

Goedemiddag allen,

Kan iemand mij vertellen waar ik volgende joystick kan verkrijgen ?

Ik dien deze te vervangen aangezien het 0 punt wat uitgesleten is.

Alvast bedankt voor jullie input.

Jens

In welk apparaat / controller? zit hij?

zit in een apparaat om een cilinder naar voor/achter te bewegen

Op 19 april 2021 16:19:28 schreef Zonnepaneeltje:
In welk apparaat / controller? zit hij?

zit in een apparaat om een cilinder naar voor/achter te bewegen

KGE

Golden Member

Ik zie een merk CTS staan, als je daarop Google-ed vind je van alles. Staan er ook nog nummers op ?
(het lijkt overigens op een eenvoudig joystickje net als in een Playstation..)

Shiptronic

Overleden

Op 19 april 2021 19:48:21 schreef jenski:
zit in een apparaat om een cilinder naar voor/achter te bewegen

Misschien is het noemen van merk en type , productiever dan een vage omschrijving?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 19 april 2021 20:02:28 schreef Shiptronic:
[...]

Misschien is het noemen van merk en type , productiever dan een vage omschrijving?

Ik zie enkel CTS staan, eventueel kan ik proberen met een joystick voor een console

Shiptronic

Overleden

CTS is het merk van de joystick, niet het apparaat met de cilinder die heen en weer bewogen word.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 19 april 2021 20:16:20 schreef Shiptronic:
CTS is het merk van de joystick, niet het apparaat met de cilinder die heen en weer bewogen word.

Idd. Cts staat vermeld op de joystick

Anoniem

Jenski, ik vermoed dat u niet helemaal begrepen hebt waar mensen naar vragen.

Bijvoorbeeld waar Shiptronic schreef:

Op 19 april 2021 20:16:20 schreef Shiptronic:
CTS is het merk van de joystick, niet het apparaat met de cilinder die heen en weer bewogen word.

De vraag hier is dus niet welk merk/type joystick (merk joystick is wel duidelijk uit de foto) maar het merk en type van het toestel waaruit u de printplaat gehaald hebt.

Als u deze informatie meedeelt is de kans groter dat iemand u verder kan helpen, met een beetje geluk zijn er schema's/onderdelenlijsten te vinden van uw toestel maar dan moeten mensen natuurlijk wel weten waarover het gaat.

Misschien is het ook handig om iets scherpere foto's te uploaden, sommige zijn nogal wazig.

Als er een reeks cijfers (eventueel met letters tussen) op die joystick staat, trek dan zeker hiervan een duidelijke foto; veel kans dat hieruit het exacte type te herleiden valt.