jasper100
wie niet probeert, lukt het niet.
Geachte leden
Ik heb op zoek naar een temperatuur sensor voor een Kuppersbusch kookplaat
Lijkt inwendig een breuk te hebben, soms meet ik netjes een waarde, kookplaat werkt, en soms valt de zone van de kookplaat in storing en meet ik oneindig
Het is een wit plat plaatje welke in de keramische isolatie ligt van de zone
Ooit is een andere sensor ook al vervangen, waarschijnlijk zelfde probleem
Waarde bij 25 graden is (als ik het goed herinner) 1000 ohm
Zie foto, mocht iemand wat hebben liggen dan hoor ik het graag!
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Scholtes had dezelfde. Worden verkocht met set van 4. Peperduur. Mss dat het ondertussen goedkoper geworden is. De oude hadden een witte ceramische cement druppel boven de blauwe banen. Dat kwam los met de bekende gevolgen. De nieuwe rode hittebestendige silicone. Ik zal eens zoeken. Best al bejaarde gevallen. 1k, zoiets herinner ik me ook.
Ik ga ook zoeken, IDD een ouwetje, problemen waren ook vaak dat vermogen zomaar in enen teruggeregeld werd zonder reden en later weigerde zoals dit geval..
Ik ga ook ff graven...
jasper100
Op 16 oktober 2022 18:54:54 schreef smd:
Zou je een foto kunnen maken van andere zijde?? Ik dacht blauwe banen op..
Kookplaat is momenteel weer gemonteerd, dus is lastig… het is bij familie die op een uurtje rijden woont dus kan ook niet zo even kijken
jasper100
Op 17 oktober 2022 06:22:04 schreef EricN:
Scholtes had dezelfde. Worden verkocht met set van 4. Peperduur. Mss dat het ondertussen goedkoper geworden is. De oude hadden een witte ceramische cement druppel boven de blauwe banen. Dat kwam los met de bekende gevolgen. De nieuwe rode hittebestendige silicone. Ik zal eens zoeken. Best al bejaarde gevallen. 1k, zoiets herinner ik me ook.
Klopt helemaal! Eentje is al vervangen en daar zitten rode kabeltjes aan. Hopelijk heeft iemand nog wat liggen in de elektra hoek?
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
die sensoren heeft miele ook, spul wat bij ego vandaan komt. ken een fornuis wat al zeker 10 jaar die sensoren stuk heeft. de H van pit nog heet blijft dagen aan, tot je een tik op de pit geeft. soms viel het fornuis ook uit, maar dat schijnt verdwenen te zijn sinds de lade eronder wat is geleegd.
jasper100
Dag Eric,
Zou je er eentje kunnen missen? Ik wil er graag eentje overnemen, dan kan ik de kookplaat weer volledig werkend maken.
Ik hoor het graag
Je kan me ook mailen op xxx
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (5%)]
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?