Probleem Power Dynamics PD415A speakers

En geforceerd met lucht koelen (ja, ik val in herhaling) helpt ook niet?

[offtopic]

Op 2 februari 2023 22:51:05 schreef buzzy:
Dan heb je de eindtrap onder ogen en zie je dat daar toch maar een klein power ic'tje in zit. Het is de TDA7294. Onder ideale omstandigheden levert dat ding 70 watt RMS en 100 watt muziekvermogen (gedurende een seconde aan vier ohm). Dat staat allemaal in de specs van ST, de fabrikant van het ic.
Evenwel wordt het boxje als een 400 watter verkocht en een piekvermogen van 800 watt.

Deze kan op dubbele voedingsspanning werken (klasse G of H iirc) en dan is er meer vermogen uit te halen. Dan haalt ie deze specs nog steeds niet, maar komt wel meer in de buurt. Of was het dat zeker niet?

Ook kun je 'm als 'driver' voor zwaardere eindtorren gebruiken. Wil ik nog steeds een keer doen aangezien ik er nog een aantal heb liggen van het gefaalde klasse-G/H project... (echte, van voor de tijd dat ze in China nagemaakt werden...)

[/offtopic]

eens aansluiten met een kabel ipv bluetooth, kan in de controller zitten..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
pa3gws

Golden Member

Van service bij Tronios hoef je niet veel niks te verwachten dat staat niet in hun woordenboek. :(

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
*Alfred*

Golden Member

Op de derde foto lopen kabels naar links weg.
Wat zit daar? Het lijkt op iets van een voedingsverbinding met +15V, -15V en nog iets.
Kun je daar nog een foto van plaatsen?