Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Ik heb het gisteren ook (opzettelijk) ontdekt, omdat ik wist dat zoiets op andere plaatsen ook bestaat probeerde ik het hier ook maar eens.
Hmm...
Het conflicteert met mijn spirituele beleving van het forum. Ik raak hier ernstig en langdurig van in paniek en ik sluit niet uit dat ik hierdoor in een serieuze persoonlijke crisis terecht kom. Bovendien zie ik het als in inbreuk op de vrijheid van de positionering van mijn muis.
Is hier wel een poll over geweest?
[Bericht gewijzigd door ikkedus op ]
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
~Galaxy
In the beginning there was nothing.... and even that exploded...
Op 29 november 2004 16:51:20 schreef cociedecooc:
Als je met de muis op de link naar een topic gaat staan dan zie je de laatste poster
Je hoort niet met de muis op je beeldscherm te krassen.
Die muis hoort op de muismat...
Op 29 november 2004 18:26:26 schreef bitbiter:
[...]Je hoort niet met de muis op je beeldscherm te krassen.
Die muis hoort op de muismat...
hahahhah lol
:P:P
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Ik ga akkoord met ikkedus en ben ook tegen, maak dan een kolom ofzo waar dat instaat... ik zou ook niet graag een speciale bril opzetten om een stukje van een tekst in een boek te lezen...
Tijd voor een poll:
Poll: Mouseover Laatste Poster?
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het was mij ook niet opgevallen. Maarja, ik blijf met mijn muiscursor nooit lang op zo'n titel staan. Ik klik er meteen op.
Maar kan best handig zijn.
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Ik vind dit een inbreuk op het recht van vrije meningsuiting. Nu kan je al iemand negeren nog voor je het gelezen hebt!
Lamborghini
Wie is een ander om te bepalen wat jij wilt doen?
Op 29 november 2004 18:59:40 schreef Evil Aedolon:
Ik vind dit een inbreuk op het recht van vrije meningsuiting.
Hehe, op welke grond dan? Je vliegt uit de bocht Jonas, in je enthousiasme heb je nu wel iets heel doms geschreven.
Nu kan je al iemand negeren nog voor je het gelezen hebt!
Dat was voorheen toch ook al het geval? Die mouseover verandert daar niks aan. Btw, bang dat anderen jou gaan negeren misschien?
Evil Aedolon
Helemaal niet. Als je nu ziet staan "laatste poster Robbes" ga je die op voorhand al negeren ipv eerst zijn antwoord te lezen en in dat proces je hersenactiviteit drastisch verminderen. Dus Robbes kan zijn mening vb niet meer uiten toch?
Ben je trouwens in het bezit van een Lamborghini?
[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op ]
Lamborghini
Wie is een ander om te bepalen wat jij wilt doen?
Op 29 november 2004 19:06:24 schreef Evil Aedolon:
Als je nu ziet staan "laatste poster Robbes" ga je die op voorhand al negeren ipv eerst zijn antwoord te lezen en in dat proces je hersenactiviteit drastisch verminderen.
Zodra jij een topic opend en je ziet een post van robbes dan kan je toch alsnog besluiten om het niet te lezen?! Same story, of je nou wel of niet met mouseover werkt.
Dus Robbes kan zijn mening vb niet meer uiten toch?
Wanneer er niemand luisterd wil dat nog niet zeggen dat jij je niet meer kunt uiten. Wanneer niemand je drol opvangt kan je toch nog steeds poepen!
Evil Aedolon
Maar het is wel handiger als het, zoals EA zegt, gewoon in een aparte kolom staat. Nu moet ik steeds mijn muis (pen) mikken en een halve seconde stil houden.
Zo die informatie uberhaupt al handig is.
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Als het ook nog in het laaste topic's ding hier rechts kan is het helemaal top @ aedolon het is gewoon <a href="link" title="Laaste poster: Naam"> .... 
het is dus niet alleen mij opgevallen