Weet iemand hoe deze intern schakelt? Ik heb er niet aan kunnen meten . Het heeft drie standen.

...

[Bericht gewijzigd door wtt op (98%)]

de schakelaar van een solaredge PV omvormer zo te zien. 1 stand is puls, midden en rechts is vaste stand. maar ik gok dat er iets anders niet goed is.

Da's een speciale: zoek maar eens op C&K 7213...

Op 22 augustus 2023 21:15:55 schreef wtt:
[...]

Met oa bovenstaande tekst op uw website vind ik uw vraag op zijn zachtst gezegd 'opmerkelijk'...

Als jij het weet met alleen de afbeelding, teken maar uit dan. PS: De video is niet door mij gemaakt.

Op 22 augustus 2023 22:04:08 schreef testman:
de schakelaar van een solaredge PV omvormer zo te zien. 1 stand is puls, midden en rechts is vaste stand. maar ik gok dat er iets anders niet goed is.

Er is niks mis met de omvormer op de video. het gaat me alleen om de schakelstanden van de schakelaar en welke contacten er doorverbonden worden. Moet waarschijnlijk doorgemeten worden maar mogelijk dat iemand op het forum hier al info over heeft.

Doorverbindingen (rood is positie 1, blauw positie 2, midden is off)

Dat is doorgaans inderdaad zo @Arco.
Wat ik vreemd vind is dat de opdruk 'ON ON (ON)' betreft. In jou uitleg zou het ON OFF (ON) betreffen. Op het schakel paneel is de middelste stand '1'. Dit zou met de middelste 'ON' corresponderen, 'P' voldoet immers aan de terugverende stand '(ON)'. Zijn er daadwerkelijk 3 schakelmogelijkheden (0, 1, P)? Niet alleen op de schakelaar, maar ook in de besturing?

Zoja: Hoe zit de middelste stand in elkaar als 'OFF' niet bestaat? Zouden de 2 aansluitingen rechtsachter op het terugverende contact zitten en dat het geen dubbelpolige uitvoering betreft?

Het zal zo iets zijn. Waarschijnlijk wordt het dan terplekke dan doormeten.

@arco ,niet helemaal.
Niet zo moeilijk te vinden :)
Net te laat

Gr.F_S

.

Dat zei ik dus al...
(zucht)