Ik denk wel dat het mogelijk is maar zelf heb ik er geen ervaring mee.
Maar kan een fusion 360 f3z file omgezet worden naar gerber files zodat ik er mee naar de pcb boer kan gaan?

Is een .f3z file niet gewoon een zip file van Fusion 360?

Het is de ZyrusBoard.f3z file op deze pagina onderaan.
Met Fusion totaal geen ervaring.
https://hackaday.io/project/191941-zyrus-tip-etcher-for-scanning-tunne…

Ik heb de files even bekeken en ze zijn inderdaad te openen met 7-Zip. Maar de files die in de zip zitten lijken mij Fusion 360 project files te zijn en geen Gerber files.
Iemand met Fusion 360 kan de file openen en exporteren naar Gerber.

Kan eagle geen fusion file openen? Ze worden door autodesk tesamen aangeboden.

Fusion is gratis (maar wel een account maken). Daar kun je de files in openen en dan de juiste export draaien.
. Bij welke PCB boer ga je bestellen? Wellicht kan ik proberen gerbers voor je te exporteren.

Idd Fusion360 is na aanmaken account gratis voor prive gebruik.
Uit nieuwsgierigheid een test export geprobeerd te maken. Die is bijgevoegd in dit bericht. Is dit wat je nodig hebt? Heb er nul verstand van dus kan helpen met export, maar als zaken niet kloppen moet je helder aangeven wat er mist ;-)

Op 23 september 2023 10:59:50 schreef rudig76:
Idd Fusion360 is na aanmaken account gratis voor prive gebruik.
Uit nieuwsgierigheid een test export geprobeerd te maken. Die is bijgevoegd in dit bericht. Is dit wat je nodig hebt? Heb er nul verstand van dus kan helpen met export, maar als zaken niet kloppen moet je helder aangeven wat er mist ;-)

Dat is er boenk op. Heb alle files die ik nodig heb. Heb die files opgeladen bij JLCPCB en alles ziet er oke uit. Hartelijk bedankt hiervoor.

Oh gaaf dat het was wat je nodig had. Graag gedaan natuurlijk

Op 23 september 2023 16:18:55 schreef rudig76:
Oh gaaf dat het was wat je nodig had. Graag gedaan natuurlijk

Zit er ook een schema in de ZIP-file naast de PCB layout? Zou u die voor mij misschien in PDF formaat kunnen uitvoeren of iets dat couranter is dan het Fusion formaat?