Ik was aan het zoeken waar ik een probleem kon delen aan het laagspanningsdeel van een wtw. Ik twijfel nu tussen witgoed en high voltage. Mooier zou een aparte rubriek zijn voor duurzame energie. ...of zie ik iets over het hoofd?
benleentje
Golden Member
Die discussie is al een aantal keer gevoerd en ik verwacht niet dat er snel een extra rubriek gaat komen. Persoonlijk geeft ik niet zo om die rubriek indelingen het is altijd arbitrair rond de grens gevallen en ik kijk daarom eigenlijk enkel via het tabblad laatste discussie.
IK zou zeggen kies maar wat en we zien de vraag wel. En als het echt niet goed staat en een moderator vind dat ook dat komt het uiteindelijk altijd weer goed
.
Paulinha_B
Honourable Member
Inderdaad. "Schoolvragen" is een beetje anders, maar alle andere zijn gelijkaardig en gelijkwaardig. Het maakt eigenlijk weinig tot niets uit waar men wat post.
[edit @hieronder: jawel, krek zo, precies! Dus voortaan "Water Treatment Works" en geen WTW meer!!! ]
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Op 13 oktober 2023 19:39:31 schreef benleentje:
Die discusie is al een aantal keer geveord en ik verwacht niet dat er snel een extra rubriek gaat komen. Persoonlijk geeft ik niet zo om die rubriek indelingen het is altijd arbitrair rond de grens gevallen en ik kijk daarom eigenlijk enkel via het tabblad laatste discussie.
...
Ik gebruik die ook, nooit de categorieën.
Op 13 oktober 2023 19:43:43 schreef pa3gws:
En als het kan GEEN afkortingen gebruiken.
Eens! Of zoiets: "Probleem 6FK99L-01" en dan blijkt het over een simpel relais te gaan.
Op 13 oktober 2023 19:43:43 schreef pa3gws:
En als het kan GEEN afkortingen gebruiken.
Eens hoor, maar soms is de afkorting bekender dan de volledige naam. 
Paulinha_B
Honourable Member
Dat verschilt van regio tot regio. Ik heb wat moeten zoeken om de betekenis te vinden, en ben niet helemaal zeker dat ik wel de juiste heb, ttz de bedoelde, want wtw kan voor heel veel verschillende dingen staan.