Ik heb een android box via ali gekocht, dezelfde die hier in NL voor het 4 dubbele worden verkocht.
De android box kan gebruikt worden op een Fiat/Alfa/Jeep Uconnect autoradio en komt met een monitorsplitter in de vorm van een FFC kabel.
Ik kreeg wel beeld maar zwaar vervormd en nu heb ik vakkundig de SMD onderdelen van de flexkabel weg geniest (ja echt waar).
Dus de flex is niet meer te gebruiken en daarmee het originele scherm van de radio ook niet meer.
Wel zie ik dat er een LVDR aansluiting op zit, voor mij totaal nieuw/onbekend dus even gegoogled.
De android box maakte via een 4 polige stekker verbinding met een LVDR repeater/demultiplexer op de radio en ging vanaf daar naar de FFC de radio in naar het scherm en touch gedeelte.
Er zaten Pi5c chips op de FFC samen met een diode en wat weerstandjes + natuurlijk de FPC connectoren waar het originele scherm op doorgelust werd.
Nu de vraag, kan ik nog iets met die 36 pins LVDS connector, breakout box van LVDS naar FPC en een ander scherm?
Dan vervang ik de radio maar geheel.
Totaal nieuw gebied voor mij dus excuseer de simpele vraagstelling.
Bijgevoegd een foto van de connecties, android box en ik noem het maar even "multiplexer".
Helaas kan ik die PI5C chips van dit type helemaal nergens vinden... Ook de transistor met markering "26" kan ik weinig over uitsluiten.
De SMD weerstanden die nu missen zaten rond de diode/transistor en die zie ik ook op het andere PCB terugkomen, die kan ik nog wel achterhalen.
[Bericht gewijzigd door sanscorp op (61%)]