Hallo.
Als je kijkt bij een profiel van iemand zie je bij sommige een ICQ-nummer nummer staan.
Maar wat betekent dat??
('t kan een domme vraag zijn maar ik vraag het toch maar
)
ICQ was een chat programma dat vroeger er vaak gebruikt werdt. De meeste gebruiken het niet meer, MSN is nu meer bekender.
Bij ICQ kon je contact's toevoegen doormiddel van een UIN code, dat is de code die je in het profiel ziet staan.
ICQ is te downloaden op http://www.icq.com
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
En ICQ wordt uitgesproken als I Seek You.
OFFTOPIC:
Sinds gisteren een nieuwe multimeter
(De Sint) en nu meet ik dat er op ons stopcontact nog 220V zit, terwijl dat normaal toch al sinds een paar jaar 230V zou moeten zijn. Geen probleem ofzo..
Gewoon om te weten...
klein is fijn
Moderator
Gewoon even nieuwschierig als dat mag, waar staan die letters ICQ eigenlijk voor?
Op 6 december 2004 19:57:49 schreef Ives:
OFFTOPIC:
Sinds gisteren een nieuwe multimeter(De Sint) en nu meet ik dat er op ons stopcontact nog 220V zit, terwijl dat normaal toch al sinds een paar jaar 230V zou moeten zijn. Geen probleem ofzo..
Gewoon om te weten...
Trek gewoon alle apparaten in de wijde omtrek uit het stopcontact en je hebt weer 230:).
Anoniem
Op 6 december 2004 20:09:37 schreef klein is fijn:
Gewoon even nieuwschierig als dat mag, waar staan die letters ICQ eigenlijk voor?[...]
Trek gewoon alle apparaten in de wijde omtrek uit het stopcontact en je hebt weer 230:).
ook geen waar ze
Hoe minder verbuikers hoe inductiever of capictiever (ik wil ervan af zijn) het net wordt , en dan stijgt de spanning tot 240 of zelfs nog iets hoger
moet eens snachts meten (als je geluk hebt)