Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje een Bang & Olufsen TV voor mijn MiSTer FPGA. Toen ik 'm kocht had ie al wat ouderdoms probleempjes, maar dat was allemaal nog wel te overzien. De laatste tijd echter flikkert het beeld soms, dus wat bij aanschaf al duidelijk was zal nu eens daadwerkelijk moeten gebeuren: een revisie. Vandaar dat ik dit forum gevonden heb. Ik heb hier al een beetje rondgekeken voor mijn B&O, de problemen die ik heb komen gelukkig ook voor in de berichtjes. Verder heb ik op Youtube gekeken naar instructievideos en toen werd mij wel duidelijk dat ik hier beter een vakman voor kan zoeken. De B&O is geen Amiga 1200 met een postpakketje nieuwe condensatoren.
Omdat ik hier wel oplossingen en suggesties zie, maar nergens iets van een winkel / handige vakmannen / etc zie plaats ik dit berichtje. Is hier iemand die me kan en wil helpen, of die iemand of een bedrijf weet waar ik dit kan laten doen? Ik woon in de Randstad.
Model: B&O MX7000, Software 3.01, Beo4.
Problemen: wazig beeld (vooral in hoeken), het contrast lijkt wat heen en weer te fietsen, af en toe een fractie van een seconde sneeuw in beeld, en ik denk dat de kleuren ook wel wat beter kunnen. Kortom, bekende problemen die vast door caps en losse solderingen veroorzaakt worden.