Hallo,
Ik heb voor deze TV een nieuw moederbord binnengekregen, het BN94 nummer is BN94-13029E. Het originele moederbord heeft BN94-13029K. De moederborden zijn beide geschikt voor de QE65Q6FNAL alleen het nieuwe mainboard werkt niet en de tv start telkens opnieuw op. Ik las op internet over eeproms overzetten of het programma van de eeprom overzetten. Aangezien het moederbord 3 eeproms heeft weet ik niet welke ik moet hebben. Ik heb deze 3 eeproms al van het oude naar het nieuwe board overgezet maar dit lost het Bootloop probleem niet op. Daarnaast is de software type en versie van het NAND flash geheugen bij beide moederborden hetzelfde. Weet iemand hoe ik toch dit nieuwe mainboard werkend kan krijgen?
De reden dat het oude moederbord vervangen moet worden is dat de TV na +-10 minuten uitvalt vanwege een CPU die warm extreem warm wordt en daardoor waarschijnlijk contact verliest met de BGA footprint, als de TV uitgevallen is, is er geen rode standby led te zien en is het beeld volledig zwart
ik moet vaak een uur wachten met de stekker uit stopcontact voordat de TV weer normaal aangaat.