userdatabase corrupt?

fatbeard

Honourable Member

Ik denk even mijn 7 advertenties voor vandaag te plaatsen, is er ineens geen 'progress bar' meer bij de upload (die overigens wel werkt).
Mijn vertrouwde link https://www.circuitsonline.net/forum/user/46678#aanbod komt wel uit bij mijn profiel, maar geeft de -niet bestaande- advertenties weer van ene FrankGr.

Pardon my french, maar WTF ???

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Wees gerust ook je berichten staan op:

Er zijn nog geen discussies waar FrankGr. in heeft gepost.

... en dat is bij iedereen (n=5)

Er is (bij mijn iPad) wel iets geks sinds kort; de titels van sommige onderwerpen zijn “dubbel”.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)

Op zondag 10 november 2024 09:32:36 schreef K7Jz:
Wees gerust ook je berichten staan op:

[...]

... en dat is bij iedereen (n=5)

Can confirm, ook als ik bij mijn eigen naam op de ‘volgende pagina’ van berichten klik duikt die FrankGr. op, die nog niks gepost heeft. Als ik op een willekeurige nickname klik idem.

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
LetterHenk

Golden Member

Ergens een null ingeslopen misschien

Action expresses priorities LH

Alleen wat visuele dingen
Ook voor jeroen is het zondag, morgen weer een dag

PE9SMS

Golden Member

Die dubbele topic titels zie ik ook met Opera op Android. Met Duckduckgo op Android gaat het wèl goed, geen dubbele titels. Firefox op Android gaat ook goed.

e: Er wordt vast al aan gesleuteld, momenteel gaat Opera ook weer goed.

[Bericht gewijzigd door PE9SMS op zondag 10 november 2024 13:00:56 (19%)

This signature is intentionally left blank.
fred101

Golden Member

Jeroen is bezig met testen van een software upgrade, waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. In de test versie doet V&A het ook niet.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Jeroen

Moderator

De dubbele titels en het tonen van de verkeerde posts/advertenties op de gebruikerspagina zijn nu opgelost.

fatbeard

Honourable Member

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Dank, vertrouwde lay-out is weer terug

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
Frederick E. Terman

Honourable Member

[...] zijn nu opgelost.

Nu al? Deksels, nu heb ik het hele feest gemist! ;)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Paulinha_B

Honourable Member

Alweer bedankt, @Jeroen. Het lijkt me dat ik voor u maar eens iets lekkers moest meebrengen, als ik nog eens kom afzakken vanuit Portugal :)

Jeroen

Moderator

De progress bar bij uploads werkt nu ook weer.