fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik denk even mijn 7 advertenties voor vandaag te plaatsen, is er ineens geen 'progress bar' meer bij de upload (die overigens wel werkt).
Mijn vertrouwde link https://www.circuitsonline.net/forum/user/46678#aanbod komt wel uit bij mijn profiel, maar geeft de -niet bestaande- advertenties weer van ene FrankGr.
Pardon my french, maar WTF ???
Wees gerust ook je berichten staan op:
Er zijn nog geen discussies waar FrankGr. in heeft gepost.
... en dat is bij iedereen (n=5)
FastFolkert
Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op zondag 10 november 2024 09:32:36 schreef K7Jz:
Wees gerust ook je berichten staan op:[...]
... en dat is bij iedereen (n=5)
Can confirm, ook als ik bij mijn eigen naam op de ‘volgende pagina’ van berichten klik duikt die FrankGr. op, die nog niks gepost heeft. Als ik op een willekeurige nickname klik idem.
Die dubbele topic titels zie ik ook met Opera op Android. Met Duckduckgo op Android gaat het wèl goed, geen dubbele titels. Firefox op Android gaat ook goed.
e: Er wordt vast al aan gesleuteld, momenteel gaat Opera ook weer goed.
[Bericht gewijzigd door PE9SMS op (19%)]
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Jeroen is bezig met testen van een software upgrade, waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. In de test versie doet V&A het ook niet.
Jeroen
Moderator
De dubbele titels en het tonen van de verkeerde posts/advertenties op de gebruikerspagina zijn nu opgelost.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
FastFolkert
Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
Paulinha_B
Honourable Member
Alweer bedankt, @Jeroen. Het lijkt me dat ik voor u maar eens iets lekkers moest meebrengen, als ik nog eens kom afzakken vanuit Portugal