Ik denk even mijn 7 advertenties voor vandaag te plaatsen, is er ineens geen 'progress bar' meer bij de upload (die overigens wel werkt).
Mijn vertrouwde link https://www.circuitsonline.net/forum/user/46678#aanbod komt wel uit bij mijn profiel, maar geeft de -niet bestaande- advertenties weer van ene FrankGr.

Pardon my french, maar WTF ???

Wees gerust ook je berichten staan op:

Er zijn nog geen discussies waar FrankGr. in heeft gepost.

... en dat is bij iedereen (n=5)

Er is (bij mijn iPad) wel iets geks sinds kort; de titels van sommige onderwerpen zijn “dubbel”.

Op zondag 10 november 2024 09:32:36 schreef K7Jz:
Wees gerust ook je berichten staan op:

[...]

... en dat is bij iedereen (n=5)

Can confirm, ook als ik bij mijn eigen naam op de ‘volgende pagina’ van berichten klik duikt die FrankGr. op, die nog niks gepost heeft. Als ik op een willekeurige nickname klik idem.

Ergens een null ingeslopen misschien

Alleen wat visuele dingen
Ook voor jeroen is het zondag, morgen weer een dag

Die dubbele topic titels zie ik ook met Opera op Android. Met Duckduckgo op Android gaat het wèl goed, geen dubbele titels. Firefox op Android gaat ook goed.

e: Er wordt vast al aan gesleuteld, momenteel gaat Opera ook weer goed.

[Bericht gewijzigd door PE9SMS op (19%)]

Jeroen is bezig met testen van een software upgrade, waarschijnlijk heeft het daar mee te maken. In de test versie doet V&A het ook niet.

De dubbele titels en het tonen van de verkeerde posts/advertenties op de gebruikerspagina zijn nu opgelost.

Dank, vertrouwde lay-out is weer terug

[...] zijn nu opgelost.

Nu al? Deksels, nu heb ik het hele feest gemist! ;)

Alweer bedankt, @Jeroen. Het lijkt me dat ik voor u maar eens iets lekkers moest meebrengen, als ik nog eens kom afzakken vanuit Portugal :)

De progress bar bij uploads werkt nu ook weer.