Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hallo allemaal,
zoals eerder geschreven gelukkig nieuw jaar allemaal! _/-\o_
( ook familie en niemand uitgezonderd! )
zoals gewoonlijk pruts ik er ook dit nieuwe jaar weer op los,
Alle flaters en misbaksels die je maar kunt bedenken ga IK WEER maken!
Ik beloof dat ik alle HF regels aan mijn laars zal lappen en de meest grove fouten weer ga maken.
GOED??? doe gerust mee als je wilt?
.
JAAAAAaaaaa dit schrijven moet je natuurlijk weer met een knipoog lezen stelletje… >:)
.
Wel nog even dit:
ondanks dat ik GEEN arme sloeber ben hebben er mensen mij onderdeeltjes / buisjes enz… gestuurd,
Mag ik jullie daar allemaal nogmaals via deze weg voor bedanken?!
Een gemeend DANKJEWEL van dit persoontje!
_/-\o_

Ook hoop ik dat jullie mij dit jaar niet al TE hard gaan aanpakken voor mijn HF mishandel praktijken?
Ik ben en blijf maar een gewone sukkel de er watt op los bakt met geen tot weinig kennis van zaken.
( kusje er op? :+ )
.
Een meeting zou leuk zijn, maar dan dicht bij mijn huis A.U.B. ? Dit in verband met mijn lichaam!
( Zou bijna zeggen kom hier ff langs? MAAR laten we dat nu NET ook weer niet doen want of mijn huis daarna dan nog staat??? )

lieve mensen allemaal, nogmaals Gezonde en vriendelijke groetjes allemaal!
Rob.

Beste wensen terug, tot later.

Van mij ook voor iedereen de besten wensen.
Rob: je website lijkt niet te werken.

Ook hoop ik dat jullie mij dit jaar niet al TE hard gaan aanpakken voor mijn HF mishandel praktijken?

Hier ligt de lineaal al klaar hoor! Elke keer dat ik iets onbehoorlijks zie mag je een ferme tik op de vingers verwachten! >:) En als het echt te bot is, dan gaat het kielhalen of 'walking the plank' worden.

De beste wensen, met veel hoogfrequent plezier op de woelige golven gewenst. Moge de SWR je gunstig gezind zijn!

Aan alle, de beste wensen en veel hobby plezier :D

Ook van mij de beste wensen en vooral een gezond 2025 allemaal!
En Rob, ik kom nog een bakkie doen bij je zoals afgesproken!
Ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen maanden...