Hallo moderatoren.
Kan ik een slotje op een onderwerp bediscussiëren?
Ik ben namelijk iemand van de aangeklaagden. En een goede kennis van me is nog een aangeklaagde.
Alleen het verhaal is anders dan gebracht in de publiciteit.
En technisch gezien gaat dit toch over meetapparatuur?
Mocht mijn bijdrage niet gewenst zijn, dan mag dit topic per direct weer gesloten worden.
mvdk
Golden Member
Een heel topic verdwenen in het grote bos.
Wel een ander topic re-named.
En nog steeds geen antwoord.
[Bericht gewijzigd door mvdk op (75%)]
Ik vind het slotje terecht. Een zeur discussie over de altijd slechte en foute energie leveranciers en door de zelf gekozen overheid opgelegde maatregelen.
Zeg dan gewoon je stroom abonnement op. Het meetapparaat is tenslotte van de leverancier en dan is het niet meer dan logisch dat die bepaald wat voor apparaat dat is.
Op zaterdag 11 januari 2025 13:03:13 schreef *Alfred*:
Alleen het verhaal is anders dan gebracht in de publiciteit.
Vertel 
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Ik ben ook benieuwd, en zou dus blij zijn als het slotje kon opgeheven worden. Dat er geen gezeur moet bijkomen vind ik ook, maar hier wil iemand feiten aandragen uit eigen ervaring, dat moet toch kunnen?
Wel zie ik alweer een reden meer voor een rubriek "zachte energie" o.i.d.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Mee eens, een feitelijke aanvulling op een dergelijk topic dat wel enig raakvlak heeft met de foruminhoud, zou welkom moeten zijn. Het slotje kan er wat mij betreft prima opblijven want raakvlak betekent niet dat iets volledig on topic is.
Geen gezeur en gezaag, wel de feiten. Zo neutraal mogelijk. Als dat de regels zijn bij deze post dan lees ik mee en stem ik voor.
Allé (Al)Fredje, schrijf ons dan eens wat is dan het echte verhaal?
wat ik in het vorige topic nog even wou meegeven aan RAAF en Maarten
:
het gaat hier om minder dan 2PPM van de bevolking.. (34 personen) door gewoon Belgen te zetten ga je er hoedanook vanuit dat het een substantieel deel van de bevolking is. Vandaar mijn opmerking.
Op zaterdag 11 januari 2025 14:54:04 schreef kris van damme:
wat ik in het vorige topic nog even wou meegeven aan RAAF en Maarten:
het gaat hier om minder dan 2PPM van de bevolking.. (34 personen) door gewoon Belgen te zetten ga je er hoedanook vanuit dat het een substantieel deel van de bevolking is. Vandaar mijn opmerking.
Maar het aantal betrokkenen (34) is wel 100% Belg
En het zijn inwoners van Belgie.
Ik zie graag eerst mijn vraag beantwoord.
Daarna zal (Al)Fredje misschien ingaan op wat nu al gezeur wordt genoemd.
Wat een zuur forum is dit. Niet zonder reden heb ik al eerder besloten niet meer te doneren.