heeft iemand ervaring met dit type machine eind 2020 gekocht nu al stuk alles
gecontroleerd display blijft donker alle kabels gecontroleerd waren komt op voeding printplaat binnen maar display blijft donker ondrdeel nr 10711261
of ELPW5601-B EUR weet iemand hier iets van te vinden of reparatie
schu2795@caiway.net
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
je moet meten op elco,s tot 25v zou 5v op kunnen staan voor display
5v kan gemaakt worden door transistor (stabilisator) of ic
google ic nummers voor spanning waarde.
goedeavond ik heb miele ervice erbij gehaald printplaat nergens te krijgen door miele gemonteerd vast prijs 349 euro bleek er ook nog wat met circulatie pomp te zijn monteur verklaart machine van december 2019 total loss word niet gerepareerd nieuwe printplaat word er uit gehaal de kosten zijn 139 euro wat een waarde loze vaatwasser nog maar ruim 5 jaar oud dit id mijn laatste miele
wat is een goede vaatwasser laat het me weten mvg lemken
OK duidelijk, de pomp heeft de print opgeblazen.. is Miele kwaaltje. Dat is de reden waarom ik geen Miele meer kies.. maar Miele zou toch voor vast bedrag herstellen?? regulier komt reparatie op een slordige 800 Eu..
[Bericht gewijzigd door smd op (30%)]
dat is ook het slimme van miele boven bepaalt bedrag verklaren ze de machine total loss waardeloos miele is in kwaliteit heel hard achteruit gegaan miele wordt wegwerpspul
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
6 jaar is wel kort voor een total loss (800 euro reparatie voor een machine die 800 heeft gekost denk ik ongeveer)... 6 jaar zal wel precies op het randje van conform zijn voor een machine uit die prijsklasse maar van Miele verwacht je iets meer.
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (29%)]
Op zondag 27 april 2025 22:45:53 schreef maartenbakker:
6 jaar is wel kort voor een total loss (800 euro reparatie voor een machine die 800 heeft gekost denk ik ongeveer)... 6 jaar zal wel precies op het randje van conform zijn voor een machine uit die prijsklasse maar van Miele verwacht je iets meer.
goedeavond tegenwoordig moet het allemaal duurzaam dit is tegenstrijdig wat miele doet waardeloos en het slimme is je kunt de printplaat in vrije handel niet krijgen
Op zondag 27 april 2025 23:15:12 schreef gerard1:
woon je bij rotterdam?
daar weet ik goedkope monteur
ik woon in haaksbergen
Jammer , ook buiten mijn regio, anders had er wat hersteld kunnen worden.. Miele is in wasgoed apparatuur OK, maar vaatwas apparatuur niet zo..
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
De motorprint is online te vinden in recup. De hoofdprint is meestal te herstellen. Met wat initiatief had het mss opgelost geweest?