Miele professional PT 7135C Plus - Toegangscode menu

Goede dag, ik heb dus deze miele wasmachine, elleen deze staat in wassarette modus. Ik heb de code, maar ik weet niet hoe ik in dat menu kom.

Heb nu dus enkel 4 voorgeprogrammeerde droogprogrammas tot me beschikking.

Weet iemand hoe ik (zonder optische interface) deze weer kan terugzetten naa normale modus?

Ps, ik ben nog op zoek naar een zelfde serie wasmachine (4 knoppen), rvs bediening en bovenblad, witte voorkant. Als iemand wat heb voor niet te duur, stuur me even een berichtje.

Alvast bedankt.

Bij de professionele machines was het machine aan, deur open, startknop indrukken, deur dichtdoen, wachten tot startknop gaat knipperen en dan 5 keer achter elkaar startknop indrukken en laatste keer vasthouden tot je in het menu komt.

Maar je moest er bij de wasmachine of droger ook de PTC (of was het nu NTC, jaren geleden, vorige werkgever) voor losmaken om dat te kunnen.

Op maandag 30 juni 2025 21:30:56 schreef weardguy:
Bij de professionele machines was het machine aan, deur open, startknop indrukken, deur dichtdoen, wachten tot startknop gaat knipperen en dan 5 keer achter elkaar startknop indrukken en laatste keer vasthouden tot je in het menu komt.

Maar je moest er bij de wasmachine of droger ook de PTC (of was het nu NTC, jaren geleden, vorige werkgever) voor losmaken om dat te kunnen.

Dankje, zoiets las ik ook, maar ik heb geen idee welke connector ik los moet halen om dit te kunnen.

PTC loshalen hoeft niet meer sinds 2006 modellen. Gewoon deur sluiten start ingedrukt houden, aanzetten, bij blinken knop 5s drukken en bij 5de druk ingedrukt houden na enkele secondes komt service menu op.. Staat zelfs in gebruikershandleiding om in basis menu te komen en is ook al vaak voldoende.

Maar een PT7135C is toch een wasdroger??

Heb nog wel een droger van dat type wat jij bedoelt, wasmachine was al snel weg, zijn erg populair!

Op dinsdag 1 juli 2025 18:56:38 schreef smd:
PTC loshalen hoeft niet meer sinds 2006 modellen. Gewoon deur sluiten start ingedrukt houden, aanzetten, bij blinken knop 5s drukken en bij 5de druk ingedrukt houden na enkele secondes komt service menu op.. Staat zelfs in gebruikershandleiding om in basis menu te komen en is ook al vaak voldoende.

Maar een PT7135C is toch een wasdroger??

Heb nog wel een droger van dat type wat jij bedoelt, wasmachine was al snel weg, zijn erg populair!

Klopt, gaat om een wasdroger die in wassarette modus staat.

Ik ga het proberen.