Hallo iedereen
Nog eens een reparatieprojectje opgenomen voor iemand uit de buurt. Deze keer een Bosch WNM64 (E-Nr WAW3245BFG/20). Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de service manuals en documentatie over foutcodes eventjes te delen met mij?
Alvast bedankt!
Merijn
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Moet nog 6 jaar oiud worden, snel stuk.. Wat is de klacht? dan kunnen we snel vertellen wat er stuk is... Manual is tegenwoordig ene studie boek en word je als leek niet wijzer van
Ik heb de machine zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik vernomen heb blijft de afvoerpomp draaien. De trommel draait niet en de timer blijft op 1 minuut staan. Bedankt om eventjes mee te denken!
Merijn
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Op zondag 7 september 2025 20:19:06 schreef mvandenabeele:
Oei, ik maakte een fout bij het overnemen van het E-Nr. Dat moet dus zijn WAW3245BFG/20
Je kan dat in het bericht corrigeren met de editknop (rechtsboven, de linker) 
Op maandag 8 september 2025 11:31:01 schreef vergeten:
[...]Je kan dat in het bericht corrigeren met de editknop (rechtsboven, de linker)
Aangepast. Bedankt voor de tip!
Als afvoerpomp blijft draaien staat er water op de bodem van de wasmachine dor overlopen schuim OF lekkage. Daar hoef je geen manual voor te hebben toch??