Goeden dag
Ik heb sinds een paar maanden een probleem met mijn fluke 373
Als ik hem na een paar dagen uit te hebben gestaan weer aan zet.
Duurt het soms heel lang voor dat ik AC voltage kan meten of de AC stroom tang kan gebruiken. Dit kan echter oplopen tot half uur tot een uur
Als ik op zoon moment de achtergrond verlichting knop in gedruk houdt dan komt er in beeld C 0.7 te staan.
Ik kan op Google en ChatGPT nergens vinden wat het moet voorstellen.
De andere meet opties doen het wel gewoon en direct.
En als hij het eenmaal doet lijkt hij het ook gewoon te blijven doen. Tot dat ik hem weer een tijdje uit heb gehad paar uur dan duurt het weer vet lang voor dat ik hem kan gebruiken.
Ik heb al contact opgenomen met fluke. Echter word dit model niet meer ondersteund door fluke. En andere bedrijven bij mij in de buurt. Durven zich niet te branden aan fluke blijkbaar.
Ik heb hem al een keer open gehad en ik kan niks vinden wat er beschadigd uit ziet of waterschade. Echter houd hier na wel mijn kennis over elektronica op.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen en weet wat het probleem kan zijn en of dit goed op te lossen is?
Ik heb een filmpje maar ik krijg die niet geüpload .
Ik hoor graag van jullie met vriendelijke groet Jos
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
om maar simpel te beginnen, batterij al eens vervangen? bij een fluke 333 eens een ic stuk gehad, simpel ding. is vlot al 10 jaar geleden en werkt nog steeds.
Op zondag 21 september 2025 21:06:29 schreef testman:
om maar simpel te beginnen, batterij al eens vervangen? bij een fluke 333 eens een ic stuk gehad, simpel ding. is vlot al 10 jaar geleden en werkt nog steeds.
Zekers de batterijen zitten gloed nieuwe in. Het probleem blijft het zelfde.