k heb een Tablet 7 Mas 8 gekocht en een kleine camera ( ziot cam ) nu wil ik die instaleren op mijn Tablet , als ik die open doe en ik kies voor playstore openen dan zie ik google Play gaat open ik geef mijn wachtwoord in dat aanvaard word , dan krijg ik een foutmelding problemen met googel Play , en als ik het herhaal idem ? wat is de oorzaak hiervan . graag een beetje hulp aub, ik heb wel een google account mocht u dat vragen. ik denk dat het probleem iets met Play Store te maken heeft ?

Wat is een 'Tablet 7 Mas 8' ?
Misschien moet je eerst het Android? operating system updaten.

dat is gewoon een Tablet 7 Pritom P7 A03 Android 13, 32bit
het Android operating system heb ik al geüpdatet blijft idem.

Geen garantie op onderstaand verhaal!
Start de tablet.
Ga naar instellingen -> Apps
Ga naar Google Play Store.
Stop Google Play Store.
Ga naar 'Opslag en Cache' van Google Play Store'
Wis Cache. Wis opslag.
Sluit alles af.
Zet de Tablet uit en aan.
Kijk of Google Play Store nu wat vriendelijker voor jou is.

Controleer de tijd en datum van de tablet.

ik heb dat allemaal al Gecontroleerd en uur en data is goed maar de fout blijft ?

Kan je wel een willekeurige andere applicatie, bijvoorbeeld buienradar, installeren op je tablet?

neen als ik dat doe dan krijg ik eerst Google Play dan moet ik inloggen dat gaat allemaal goed , als ik ingelogd ben dan krijg ik de zelfde fout als de vorige keer?

Ik ken Google Play Store alleen van mijn telefoon en daar hoef ik nooit in te loggen. Kennelijk werkt het bij jouw tablet anders.
Ik heb geen ideeën meer om jouw probleem op te lossen.

Heb je je Tablet wel goed gekoppeld aan je Google account. Dus doet Gmail het wel goed e.d.
Google kan twee staps verificatie hebben, dus de kans is dat de login bevestigd moet worden op een ander toestel.
Kun je een foto maken van de foutmelding, dan kunnen we zien wat er precies staat.

[Bericht gewijzigd door marcob op (17%)]

Halo marcob ik zal proberen daar Foto's van te maken , maar het zo dat ik het uitgelegd heb de fout blijft ?

Hier zijn een paar foto's met de fout
1 als ik naar de browser ga

hier zijn nog een paar wel niet op orde u ziet maar

Gewoon ergens anders downloaden. Zie onderstaande link maar er zijn meerdere app stores.
Als de APK op je tablet staat, deze installeren. Je krijgt misschien een melding dat je software van derde moet toestaan.
https://apkpure.com/z-iot-cam/com.flu.flutter_wifi_camera

Die Pritom is een chinees "ome ali" apparaat.
Hoeft geen probleem te zijn, maar je kan je afvragen in hoeverre dat compatible is met de reguliere merken.
Mogelijk accepteert google dat niet vanwege veiligheid.
Ik zou op zo'n "direct uit china" apparaat zeker geen serieuze zaken doen met prive gegevens of bankzaken etc....

Ik kan nergens zien dat je ingelogd bent bij Google. Kun je eens laten zien bij instellingen dat je account gekoppeld is?

En wat revado zegt, ik zou voorzichtig zijn met deze Chinese tablet, alleen gebruiken voor je camera App.

@marcob ik ga nu weer een paar foto's door sturen , zie maar wat u er kan van vinden ? ik hoop dat het opgelost word.

hier zijn nog een paar zijn dit de foto's die u vraagd ik hoop dat u er mede verder kunt

Je google account is niet ingelogd

Ik zou er, om eerder genoemde redenen, een apart google account voor maken en daar mee inloggen.

Op zaterdag 4 oktober 2025 17:12:35 schreef DK:
Je google account is niet ingelogd

Ik denk dat dat niet lukt wegens het feit dat dit een China-tablet is en Google daar niet goed mee kan communiceren of dat weigert uit veiligheidsoverwegingen.

Ik snap alleen niet dat dit topic nog open is eigenlijk, 't is nou niet bepaald elektronica-gerelateerd...

op echte china tablets is de play store helemaal niet geinstalleerd.
verder zijn de meeste google services geblokkeerd in de china firewall (dus als je zelf in china bent), maar zelfs dan doen ze het met vpn prima.

Op zaterdag 4 oktober 2025 18:58:53 schreef weardguy:
[...]
Ik snap alleen niet dat dit topic nog open is eigenlijk, 't is nou niet bepaald elektronica-gerelateerd...

Je hebt gelijk.
De TS is bijna 90 en we tolereren dus iets meer. Het moet alleen geen ellelange discussie worden.

Wat ik mij afvraag men zegt dat ik geen account heb maar hoe komt dan dat ik mijn andere tabletten kan koppelen als ik Bluetooth aan duid dat gaat toch?