Misschien niet in het juiste topic, maar ik heb een probleem om een PDF aan te passen
Ik heb een professionele etikettenprinter Honeywell gekocht om verzend labels aan te maken
Een label van DPD lukt perfect, met het juiste aantal pixels
Een label van Mondial Relay lukt langs geen kanten
Zoals je op bijgevoegde bestand kan zien, staat er naast het etiket een fiche voor de bestemmeling
Ik kan dit wel afprinten, maar het is zodanig klein dan, dat het niet meer leesbaar is, en het aantal pixels is ook te klein
Met ADOBE zou het moeten lukken, maar elke maand bijna 16€ betalen om misschien 10 etiketten te maken,
zie ik ook niet zitten
Het rechtse deel kan ik wel wissen, maar de ruimte die het innam, blijft, dus is ook niet bruikbaar
Je kan eens kijken of je wat met LibreOffice Draw kunt aanpassen, dat programma kan pdf's openen en opslaan en werkt met vectors, succes wisselt wat afhankelijk van de te bewerken pdf file. Ook InkScape zou kunnen werken. Kwestie van proberen.
Kan je dat probleem niet beter aan Mondial Relay voorleggen als jij er problemen mee hebt ,met prof. printer ,dan zullen er toch meer mensen last van hebben.
Gr.F_S
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Dit is inderdaad niet alleen het verkeerde topic, maar zelfs het verkeerde forum. Daarom sluit ik dit topic ook.
Adobe pdf exchange kan dit inderdaad, als alternatief kun je eens kijken naar LibreOffice Draw die kan PDF's (beperkt) bewerken.
Deze zou het ook moeten kunnen: http://pdfedit.cz/en/pdfedit_windows.html maar daar heb ik geen ervaring mee.