Hallo mensen, ik heb een paar vraagjes hoe werkt het condenser reinigings programma? Waar moet je dan water in gieten en hoeveel?, Hoe werkt het programma trommelreiniging? Het gaat om de LG RH80V9AV4N

Wat bedoel je met "hoe werkt het"? Bedoel je de technische werking intern? Hoe het in zijn werk gaat qua componenten en aansturing of is het een vraag naar voorlezen uit het grote handleidingsboek? Het opgieten staat toch uitgelegd met afbeelding en al?

Ik ben blind en ik kon het niet vinden Want afbeeldingen leest mijn schermlezer niet voor. Dus vandaar

Dat is een inderdaad geen bevorderlijke aandoening om te hebben als je handleidingen wil doorgronden.

Heb je dan geen enkele hulp daar? Sommige onderhoudszaken lukken toch onmogelijk zonder visuele inspectie? Hoe werkt dat dan juist?

Wat de handelingen betreft is er maar 1 afbeelding. Namelijk, het opgieten vh water. Dat giet je met een waterfles gewoon in de opening waar de waterbak zit. Die moet je dus eerst eruit halen.

Op dinsdag 7 oktober 2025 07:23:58 schreef EricN:
Dat is een inderdaad geen bevorderlijke aandoening om te hebben als je handleidingen wil doorgronden.

Heb je dan geen enkele hulp daar? Sommige onderhoudszaken lukken toch onmogelijk zonder visuele inspectie? Hoe werkt dat dan juist?

Wat de handelingen betreft is er maar 1 afbeelding. Namelijk, het opgieten vh water. Dat giet je met een waterfles gewoon in de opening waar de waterbak zit. Die moet je dus eerst eruit halen.

Nou, ik ben heel handig, ik heb inderdaad hulp en op het gebied van technologie is er veel veranderd de laatste tijd je kan ook afbeeldingen laten OC R en dan kan je meestal wat laten beschrijven, Maar soms werkt dat niet, ik had op YouTube wat gevonden over die condensor reiniging en daar zeiden ze je moest wat gieten in het filter opening

Maar hoe wil je dat water dan erin krijgen? Dat loopt daar toch weer uit, dan moet je hem kantelen?

De droger zet zelf een klep om en gaat dan de verdamper reinigen, dit gaat tot op zekere hoogte goed en na enkele jaren is droger te vervuild en zal gedemonteerd moeten worden en gereinigd, dan gaat het weer goed.