motorboot
Special Member
Er komt water uit het conventie deksel van mijn droogkast Bosch Avantixx 7. Reeds een nieuwe condsfiler geplaatst omdat de rubbers niet meer in perfecte staat waren maar het probleem blijf het zelfde. Graag info
Glazen bol is alweer naar de pillukus, sj*t! Maar beetje eigen initiatief en zoeken waar lek is, is het wel een rubber?? Geen knevel OID?
motorboot
Special Member
Ik moet eerlijk zeggen die droogkast is niet van mij en ik ben er ook nog niet bij geweest. Ik zal eens gaan kijken en dan indien ik de fout niet vind beter formuleren wat er verkeerd is. Dank
motorboot
Special Member
inderdaad, eerst zelf zoeken alvorens hulp te vragen waarvoor mijn excuses. Wat vooraf ging er werd een nieuwe condensfilter geplaatst omdat de rubbers van oude totaal stuk waren. Als die mevrouw nu na het plaatsen van die nieuwe filter deze opnieuw uitneemt om die te kuisen staat er water in die ruimte en zegt ze dat haar droogkast lekt. Ik heb de afvoerdarm in een emmer geplaatst en het water word wel weggepompt. Omdat ik zelf niets afweet van condens - droogkasten is de enige vraag nog mag er water in de condensruimte staan bij het reinigen er van?
Het is normaal dat er onderin een laagje water blijft staan als het niveau te hoog wordt dan doet het pompje zijn werk.