Probleem treedt zowel op met Firefox als met Chrome.

Probleem: icoontjes laden niet altijd. Dit zijn de bericht-icoontjes, maar ook de wijzig/quote icoontjes. De onderliggende links zijn er wel, als ik mijn muis er op houd, zie ik wel de link verschijnen.
Voorbeeld

Ook issues via mobiel internet. Het edit knopje is lastig vandaar het tweede bericht.

Soms zijn ze er wel, soms niet, deze zin kan ik wel gewoon via de edit toevoegen maar de knopjes boven het bericht (opmaakcodes) zijn er nog steeds niet.

[Bericht gewijzigd door Ledlover op (48%)]

Ik heb het zelf ook wel eens, maar tot nu toe alleen op mobiel gezien. Heb er nog niet naar kunnen kijken maar dat ga ik wel nog doen.

Ik heb dat ook al een paar keer gezien op m'n mobiel (Chrome) met de icoontjes rechtsbovenin (account en menu): de icoontjes waren niet zichtbaar, maar de links werkten wel.

Ik dacht dat het aan mij lag, maar in een draadje zie ik de reply/edit icoontjes niet bij de berichten, een page-refresh lost t op

Ik heb hier inmiddels naar gekeken, en het blijkt een bug in Chrome te zijn. @Ledlover, je geeft aan dat je het ook in Firefox hebt, weet je dat zeker? Zelf heb ik het in Firefox nog niet gezien.

Als workaround heb ik nu ervoor gezorgd dat de iconen niet meer gecached kunnen worden, ik heb het daarna niet meer zien misgaan. Aangezien dit gevolgen heeft voor dataverkeer en performance wil ik dat niet te lang actief houden, dus zodra de Chrome bug is opgelost zal ik de workaround weer terugdraaien.