Dag beste vrienden

Ik heb een bulex f25 30 b cv ketel. 2 weken geleden is een chip (ice 3 a 25 65) van printplaat na het plaatsen van een rode expansievat en aanzetten van chauffage, kapot gegaan waardoor de display en thermostaat gewoon uutgevallen zijn.

Nu ik heb op marktplaats juist dezelfde printplaat gevonden met de zelfde nummer. Ik heb deze aangesloten. Maar nu krijg il een foutmelding f70. De display en de nieuwe 2dehand printplaat zou niet compatible zijn of niet kunnen communiceren..

Ik heb hulp gevraagd aan chatgpt. Heb geprobeerd de dns te wijzigen enz. Via d93 enz. Maar het is me niet gelukt..

Wie kan me helpen?
Is het mogelijk dit op te lossen of moet ik eventueel (wat ook mogelijk l is) bij de verkoper de display die er bij hoort bij deze 2dehands printplaat ook kopen. Zal deze dan ook werken?

Wie kan me helpen? Dringend aub.

Alvast bedankt
Mvg

Waarschijnlijk firmwares die verschillend zijn, dus beste is de andere print er bij te kopen of ICE IC te vervangen, wat mij de makkelijkste oplossing is..

Hey,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de display print ook gekocht. Deze ook aangesloten, helaas krijg ik weer de foutcode f70. Ik kan het weer nier instellen via de installateursmenu.

Begrijp het niet. Ik woon in België. Denm 2dehands printplaten heb ik gekocht uit Nederland. Zou dit het probleem zijn?? Nochtans is het identieke display printplaat en hoodfprintplaat. Je zou toch dit ergens dit moeten instellen toch.

Mvg

Is de door jou eerst aangeschafte print wel geconfigureerd?

Waarom lukt het instellen van D93 niet of beter wat gebeurt er als dit probeetd te doen ?

Jan