Deurbel gekocht voor schoonmoeder. Werkt prima alleen aansluiten op de beltrafo is niet praktisch (originele drukknop zit vrij laag ingemetseld in de muur en camera-bel is op ooghoogte in het kozijn geplaatst). Ingebouwde accu doet prima zijn werk en is vooralsnog al twee maanden actief zonder loshalen en aan een USB-C lader aansluiten om op te laden.
De 'homebase', die tevens als deurbel fungeert (en als opslagmedium voor videobeelden), staat op de eerste verdieping bij de router.
Is er een manier om het signaal van de homebase op te pikken (openschroeven en draadjes maken aan de luidspreker die erin zit?) en naar de normale deurbel te sturen (ik heb bv. nog een 433MHz inbouwset voor het draadloos ontgrendelen van de auto ergens rondslingeren).
Ik ben vast niet de eerste die dit wil doen maar ik kan er niets over vinden.
Kan je deze gebruiken?
https://www.karwei.nl/assortiment/eufy-video-deurbel-chime-uitbreiding…
Lijkt er wel op! Ik ben een 'chime' al talloze keren tegen gekomen maar altijd in een pakket met de nieuwere homebase (met SD-kaart). En nooit ergens gelezen dat deze via USB aan te sluiten is (wel op Reddit iemand die wilde weten of het gong-signaal via de USB uitgang op te pikken was en dat idee werd afgeschoten, dus ik ben niet de enige die dit ding niet kon vinden
)
Thanks!