Ha, die is wel grappig inderdaad. Waar is dat?
Maar als je gewoon een normale lengte aanhoudt slikt-ie het toch wel?
De gebruikersnaam moet dus exact CHARACTERS_XY tekens lang zijn.
En bedoelen ze dan bytes of unicode tekens (die, bij UTF-8 best 7 bytes lang kunnen zijn)?
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Registratieformulier door een of andere AI-robot gemaakt?
Ik vrees in alle geval voor het niveau van dat forum, van de beheerders, van de deelnemers, en van de berichten.
Op woensdag 23 september 2026 20:16:37 schreef Paulinha_B:
Registratieformulier door een of andere AI-robot gemaakt?Ik vrees in alle geval voor het niveau van dat forum, van de beheerders, van de deelnemers, en van de berichten.
De site:
https://www.elektronicaforum.nl/ucp.php?mode=register
Ik denk ook dat de site niet veel voorstelt..............
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Registratieformulier door een of andere AI-robot gemaakt?Ik vrees in alle geval voor het niveau van dat forum, van de beheerders, van de deelnemers, en van de berichten.
Hm, minstens 1 hooggewaardeerd deelnemer alhier zie ik daar toch ook.
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Hmm, wat een merkwaardig forum, weinig topics die interessant zijn.
Het is er zo te zien heel stil en niet veel beweging daar, dat zeggen ze notabene zelf; https://www.elektronicaforum.nl/viewtopic.php?t=18386
Voor een groter forum met veel gebruikers moet je op het EEVBLOG forum wezen, maar dan moet je wel engels machtig zijn.
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Gewoon een domme fout in dat formulier, iemand heeft bedacht dat CHARACTERS_XY een variable moet zijn die ergens in het backend ingevuld moet worden door een getalletje.
Alleen dat gebeurd niet en blijft die placeholder staan. Vaker gezien in allerlei programma's en websites. Gewoon bugs.
Ik vrees in alle geval voor het niveau van dat forum, van de beheerders, van de deelnemers, en van de berichten.
Inderdaad.
Op donderdag 24 september 2026 23:57:24 schreef Retiredat55:
Ik zie nog wel een paar posts van mij........
Wat wil dat zeggen, dat het een hooggeplaatst forum is.