Ik zoek een goede scan van het artikel Digiscope voor 6502 system
Radio Bulletin 1983 Nr 4 April blz 175 t.m 178. Of een fysieke kopie van het tijdschrift, ik ben mijn eigen verzameling (1977 tot en met 1986 was ik redacteur) helaas kwijtgeraakt.
Ik ben bezig de KIM/6502 artikelen van mij en Dick de Boer en Paul de Beer en Koekoek en Dohmen in het Engels te vertalen. Van bijna alle artikelen is dat al gelukt, maar van dit artikel ontbreek me een goede scan.
De scans die Jos Verstraten heeft verzameld (met alle dank voor het harde werk) zijn van een te beroerde kwaliteit om daar OCR op los te laten, de software is zelfs onleesbaar.
http://retro.hansotten.nl/radio-bulletin/radio-bulletin-in-english/ als iemand daar in is geinteresseerd.
Hier zijn nog papieren RB versies beschikbaar : Radio Bulletin Jaargangen '68 t/m '94
Misschien is er interesse om deze RB reeks te scannen met een hogere DPI setting zodat ook de listings goed leesbaar zijn.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Soms ontbreken in scans ook advertentiepagina's en dergelijke. Geen idee of dat hier ook zo is, heb dat bij sommige Elektuurscans op arrhive.org gevonden.
Sommige (vele) Elektuur scans van Elektuur/Elektor zelf zijn een ramp en geen 1:1 scans van de volledige tijdschriften...
Mijn dank voor jullie bijdragen!
Ik heb een goede scan gevonden, ik kan verder.
Het is inderdaad jammer dat zowel Radio Bulletin als Elektuur zulke matige scans hebben op archive.org.
Uit ervaring weet ik dat scannen een erg tijdrovende bezigheid is, begrijpelijk is het dus wel.
Groet,
Hans