Ik ben een modelbouw liefhebben en een elektronica hobbist.
Ik wil dit met elkaar voegen maar jullie hebben wel verdomd weinig modelbouw schema's.
En die er zijn zijn bijna alleen voor treinen.
niks over:
-----------------------------------------------------------
- boten
- auto
- onderzeeers
- helikopters & vliegtuigen
-----------------------------------------------------------
Als jullie hier iets schema's hebben pleur die er ff op.
bij voorbaat dank

king

als jij hier wienig schema's vind over modelbouw moet je niet op deze site komen zueren dat ze hier geen modelbouw schema's hebben... er zijn zat andere site's die dat wel hebbuh

Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw toetsenbord, je caps-lock hangt vast. Title-edit bij deze.

Op wo 28-08-2002 14:54:10 schreef king:
Als jullie hier iets schema's hebben pleur die er ff op.

Als we ze hadden stonden ze er allang op. En iedereen die schema's heeft kan ze insturen.

Noem jij minstens 3 site's voor modelbouw & elektronica!!!!!!!!!!!!

Op wo 28-08-2002 15:55:06 schreef king:
Noem jij minstens 3 site's voor modelbouw & elektronica!!!!!!!!!!!!

wat minder uitroep tekens kan wel hè

Op wo 28-08-2002 16:53:34 schreef Roel:
[...]
wat minder uitroep tekens kan wel hè

Komop Roel, laat zelf je beste kant zien, dat andere dat niet doen moeten hun weten.

of

modelbouw.pagina.nl

of kom gezellig langs op Rail2002 in Den Bosch !

Ik ben zelf ook jaren actief geweest in de treinen modelbouw, en gewerkt in deze handel, dus heb wel enige ervaring, ook al zal het niet up to date zijn.
Op deze site is zelfs een link naar schakelingen voor modelbouw, en meerdere schakelingen kunnen geplaatst worden.
Ik vindt het er prima uitzien zo, aan ieder item is wat aandacht besteed zonder helemaal door te slaan naar uitersten ;)
Bovendien zijn er modelbouw sites die deze materie specifiek behandelen en veel details en overige info geven.
Pluimpje voor de moderators, zo ook van CO uiteraard ;) :)

SWS

Ik ben ook modelbouw en electronica fan. Maar er zijn veel sites over deze combinatie hoor. De onderstaande link is een mooie start:

http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/gadgets.htm

[Bericht gewijzigd door Alex Talsma op ]

Toch ben ik het wel met King eens, modelbouwelectronica is ook een tak van de electronica, ik zelf het een zelfgemaakte modelboot en ik wil proberen om er een computerinterface op te bouwen voor de status van accu's, lampjes, temperatuur etc. toch helemaal geen slecht idee ?? :)

Op vr 30-08-2002 18:50:18 schreef snuggel:
Toch ben ik het wel met King eens, modelbouwelectronica is ook een tak van de electronica, ik zelf het een zelfgemaakte modelboot en ik wil proberen om er een computerinterface op te bouwen voor de status van accu's, lampjes, temperatuur etc. toch helemaal geen slecht idee ?? :)

Zekers niet, zeer goed zelf ! Probeer het eens met een Basic Stamp o.i.d. makelijk programmeerbaar