MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
De txt moet ik nog omzetten als jullie dat willen.
Maar een samenvattinkje wil ik ook wel maken.
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Wat ik tot op heden om mij heen heb gezien, is er weinig verandert. Misschien een H-brug in een IC ipv losse componenten, maar de basis is nog steeds het zelfde.
ik weet dat dit schema heel geod moet werken omdat ik een deel zeker hetzelfde heb als hier. De manier om het licht te traceeren met behulp van die Lm324 is wekelijk waar perfect... volgt het licht feiloos.
MADdie
hugo, even een stomme vraag, maar zou je het me nog een keertje willen zenden dan naar bernd_onthemoon@hotmail.com
MiTcHeLL
Hoi weet iemand of dit nou echt werkt : http://www.electronic-circuits-diagrams.com/alarmsimages/19.gif hij moet op mn robot komen om dingen te ontwijken
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
ik heb dit schema al eens eerder gezien en zoals zij het hier voorstellen lijkt het mij wel te moeten werken
MiTcHeLL
MiTcHeLL
K*T ik heb de tsop1738 doorgemeten en nou blijkt dat als hij GEEN signaal krijgt is de out 5 V, en als ik hem een ir signaal geef dan daalt de spanning naar 3,4 V ongeveer
Nou moet ik dus een ontvager hebben als hij GEEN signaal krijgt dat de out dan 0 V is, en als hij wel een signaal krijgt moet hij boven de 1 V op de out geven.
Heeft iemand een id welke ontvanger ik hiervoor zou kunnen nemen