zou het niet handiger zijn om
in te logen met je nick dan met
je hele email-adress.

nee, nicks vergeet je sneller als je email adress:P

Op 30 maart 2005 19:22:33 schreef sirkwietje:
zou het niet handiger zijn om
in te logen met je nick dan met
je hele email-adress.

waarom is dat handiger ? :)

Gewoon "auto-aanvullen" aanzetten in je browser ;-)

Op 30 maart 2005 19:28:15 schreef Rickzz:
nee, nicks vergeet je sneller als je email adress:P

Niet als je meer emailadressen hebt dan nicks. :). Maargoed,ik vind het met emailadressen ook beter.

ik log in met een niet meer bestaand email adres :)

Automatisch wachtwoorden opslaan.

idd, niet uitloggen.
Maar het kan idd irritant zijn als je op een andere computer wil inloggen (bijv. op school).
maar dan is meestal het wachtwoord bij mij het grootste probleem. Daarom zorg ik er ook voor dat ik overal hetzelfde opgeef. (ookal kunnen de mods van het forum hier dan misschien misbruik van maken, door in mn mail te kijken, maar ik krijg toch nooit mail :'( dus dat maakt niet uit :D)

Op 31 maart 2005 15:17:10 schreef zweetvoetje:
(ookal kunnen de mods van het forum hier dan misschien misbruik van maken, door in mn mail te kijken, maar ik krijg toch nooit mail :'( dus dat maakt niet uit :D)

1. ik hoop dat je een grapje maakt... wat wekt bij jou het idee dat we misbruik van jou wachtwoord zullen maken?
2. nu we het er toch over hebben, nee, we misbruiken het niet. het staat namelijk encrypted in de db.
3. lekker slim om op een openbaar forum jou manier van omgaan met wachtwoorden te verkondigen...

Ze weten me wachtwoord toch niet, en ik neem aan dat de mods er geen misbruik van maken... Verder kan het me ook geen bal schelen of er mensen mijn MSN of mail gebruiken.

en op deze manier maak je je leven nog eens een beetje spannend :P

Op 31 maart 2005 15:17:10 schreef zweetvoetje:
idd, niet uitloggen.
Maar het kan idd irritant zijn als je op een andere computer wil inloggen (bijv. op school).
maar dan is meestal het wachtwoord bij mij het grootste probleem. Daarom zorg ik er ook voor dat ik overal hetzelfde opgeef. (ookal kunnen de mods van het forum hier dan misschien misbruik van maken, door in mn mail te kijken, maar ik krijg toch nooit mail :'( dus dat maakt niet uit :D)

ze waten de POP3 of IMAP server adres nog niet he, dat geef je niet op. Als je hotmail gebruikt is dat natuurlijk geen probleem.

Eum, die zijn echt wel niet zo moeilijk te achterhalen hoor, een kijkje op de site van de provider/mailserver op de helpsectie kan al uitkomst bieden.