hallo iedereen,

bij "je gegevens" staat er een lijstje met de discussies die je laatst beantwoorde. daar staan zo'n 10 discussies - nu had ik er daar graag wat meer gehad (50 mss) want als je topic moet zoeken in de algeme topic lijst - pfff ...

over de email notificatie... zo het niet mogelijk zijn om bvb en systeem te maken dat ipv bij elke post een melding te versturen, jullie op de 12 uur een mailtje sturen (bvb op 7u en om 19u) met daarin alle topics in waar sinds je laatste post op gereageerd is...

wat denken jullie???

Je krijgt een grotere lijst als je in een topic op je naam klikt. Dat verschil heb ik altijd al raar gevonden.

accoord met alle punten van MR Soldeer, vooral van die email, als ik dat aanzet wordt mijn mb volgespamt

Op 29 juli 2005 08:43:27 schreef Fuzzbass:
Je krijgt een grotere lijst als je in een topic op je naam klikt. Dat verschil heb ik altijd al raar gevonden.

Het overzicht bij 'je gegevens' is bedoeld als snel en klein overzicht. De sortering is ook anders dan de topics in je profiel.

Op 29 juli 2005 07:00:33 schreef Mr Soldeer:
over de email notificatie... zo het niet mogelijk zijn om bvb en systeem te maken dat ipv bij elke post een melding te versturen, jullie op de 12 uur een mailtje sturen (bvb op 7u en om 19u) met daarin alle topics in waar sinds je laatste post op gereageerd is...

Periodiek een mailtje sturen ipv direct bij het reageren is inderdaad een goed idee. Ik zal het opnemen in de todo.

mja, snel een overzicht krijgen... maar als je nu enkele topics volgt, die niet zo frequent beantwoord worden, en je post zelf enkele dingen, dan is de topic die je wilt vogen dus verdwenen uit dat lijstje. als je dus de te volgen topic wil oproepen mag je gaan zoeken tussen de andere 23 000 !!! - ik bedoel dus iets als Co-favorietenpagina - een persoonlijke pagina waar je zelf links naar Co-siteonderdelen kunt zetten(topics dus, en evt andere zoals schakelingen, downloads, artiekelen)

Op 29 juli 2005 17:58:01 schreef Mr Soldeer:
mja, snel een overzicht krijgen... maar als je nu enkele topics volgt, die niet zo frequent beantwoord worden, en je post zelf enkele dingen, dan is de topic die je wilt vogen dus verdwenen uit dat lijstje.

Maar je kunt toch gewoon op je naam klikken? Dat is bedoeld als je historie, en niet het overzicht bij 'je gegevens'.

ik bedoel dus iets als Co-favorietenpagina - een persoonlijke pagina waar je zelf links naar Co-siteonderdelen kunt zetten(topics dus, en evt andere zoals schakelingen, downloads, artiekelen)

Daar zijn bookmarks/favorieten in je browser voor. Er staat nog wel ooit op de planning dat je een lijstje kunt opslaan met je favoriete topics.

mja, idd favorieten van je browser gebruiken kan ook :D - of topic nrs op briefje schrijven :D - werkt ook best