beertje_01

My Tube is bigger then yours

even een vraagje ik kwam dit tegen op internet
http://www.klimaco.net/klimacodotnet/timetravel_pages/tt_hdr_pix.htm

en wtf?
kzou het raar vinden als je hiermee echt in de toekomst kan zien. volgens mij worde gewoon zo high alst maar zijn kan of whatever. maar kan iemand mij uitleggen wat dit circuit zelf doet. 6 diodes? ik snap echt niet wat dit doet.

de 3 die horizontaal staan doen dienst al gelijrichter...

raar schema, niets doend schema zelfs ???

ik vrees dat je ook hiermee niet je toekomst zal kunnen voorspellen :D:D

Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Lijkt eerder op een lucht ionisator.
De Toekomst zien? flinke hoax dus, of je moet high worden van de O3.
Je ziet dan je eigen toekomst, RIP.

beertje_01

er zijn mensen die dit ding gebruiken. miss voor de lol toch eens in elkaar steken :p
wel met veiligheidstrafo etc...
wat metingen aan doen.

ArjanEmm

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence

I think it's best application is astral travel.
However, there are dangers to this particular machine.
The time coils that go around your head do not have any safety features!! If this particular part shorts while on your head; the effects could be devastating!!!
The Hyperdimensional Resonator :
This device comes equipped with a witness well, phenolic rubbing plate, multi- dimensional stabilizer, clear switch, power switch, time coils, and one electromagnet.

Sorry hoor maar ik had meer van je verwacht beertje.
Dit gaat echt nergens over.

beertje_01

jah k ik geloof daar dus echt wel niet in maar wat doet het ding dan werkelijk.
doet het echt niks dan of wat? ik vind het zo een rare schakeling daarmee

in de tijd reizen/kijken doet het in elk geval niet !!! - mss wat vonken, rookn en O3 maken, maar verder zal het niet zo veel doen denk ik

haha time coils :D - air coils en ferrite coils ja, maar time coils - wat is de permitiviteit hiervan :D

MNM(tm)

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Op 30 juli 2005 10:33:50 schreef Mr Soldeer:
wat is de permitiviteit hiervan :D

Ehm, je bedoelt waarschijnlijk permeabiliteit?

GJ_

Moderator

www.xj3.nl

Op 30 juli 2005 19:08:11 schreef MNM(tm):
[...]
Ehm, je bedoelt waarschijnlijk permeabiliteit?

Nee, hij bedoelde permitiviteit. Het staat zelfs goed geschreven dus je kunt het opzoeken.

multi- dimensional stabilizer

Waar haal je die !? bij de gamma hadden ze ze niet. :)

het is permittiviteit overigens :P

[Bericht gewijzigd door Sine op zaterdag 30 juli 2005 19:26:19 ]

misschien wekt dat ding een veld op, waar je van in trance raakt, maar als ik het zo ziet oscilleert dat ding echt niet en werkt het enkel een 50Hz veld op...

KT88

Overleden

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Jongens, het is zo simpel: de tijdsassen worden gewoon verschoven, al naar gelang de permittiviteit (jaja! ) van de spoelen.
Dus X wordt Y (of niet) en na een tijdje weet je gewoon niet beter meer, dan is de toekomst het verleden geworden, je oma wordt je kleindochter en een buis is iets uit de science fiction ;-)

GJ_

Moderator

www.xj3.nl

Op 30 juli 2005 19:30:03 schreef KT88:
Jongens, het is zo simpel: de tijdsassen worden gewoon verschoven, al naar gelang de permittiviteit (jaja! ) van de spoelen.
Dus X wordt Y (of niet) en na een tijdje weet je gewoon niet beter meer, dan is de toekomst het verleden geworden, je oma wordt je kleindochter en een buis is iets uit de science fiction ;-)

Dus het is eigenlijk gewoon een kukelresonator voor kromme volten?

Op 30 juli 2005 19:30:03 schreef KT88:

multi- dimensional stabilizer

Eem modern tijdreizend mens (zoals ik) kan gewoon niet zonder!

MvgEat

you may broadcast the frequency

Zware boets van het BIPT!

hyper-dimensional resonator

Die hebben ze niet in de winkel, mag een quarz resonator ook?

but only when activated over a natural grid point

Wat bedoelen ze?

qouble terminated quartz crystal

Serie of parralel resonantie?

er staat overigens veel Hyper-dimensional in de tekst, dat mogen ze eens uitleggen

EDIT: zo ziet het er dus uit: http://www.hdrusers.com/hdr_tune.htm, daarnet gelezen dat die "Time coil" en 7.8Hz veld opwekt, ik zie echt niet hoe...

[Bericht gewijzigd door Bertrix op zaterdag 30 juli 2005 19:41:15 ]

Tja, dat komt ervan als je met multidimensionaal temporale kukelvolten gaat rommelen.

MvgEat

Op 30 juli 2005 19:27:46 schreef Bertrix:
misschien wekt dat ding een veld op, waar je van in trance raakt, maar als ik het zo ziet oscilleert dat ding echt niet en werkt het enkel een 50Hz velt op...

Waarschijnlijk dat dit wel de bedoeling is, maar het zal niet veel doen denk ik. Als je OBE's of trance wil induceren door middel van elektronica, kun je beter kijken naar brainwave entrainment of neurofeedback, hoewel dat hier ook veel bullshit website's tussen zitten...

Stefan86

Achtung! Hochspannung, Lebensgefahr!!

Op 30 juli 2005 00:20:31 schreef beertje_01:
kan iemand mij uitleggen wat dit circuit zelf doet. 6 diodes? ik snap echt niet wat dit doet.

Herken je geen tijdmachine wanneer je er 1 ziet? sjee...

free_electron

Silicon Member

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

een tip voor mensen die in de tijd willen reizen :

Er is binnenkort een conferentie daarover speciaal voor beginners Toegang is gratis . ze staat gepland voor vorige week maandag.

fzwart

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar

Dit voorspelt inderdaad de toekomst. Ongeisoleerde windingen strak om je hoofd spannen en de stekker in het stopcontact. Je ziet dan onmiddelijk je toekomst: dood door electrocutie .....

Op 31 juli 2005 02:06:57 schreef Wouter Sijm:
[...]

Waarschijnlijk dat dit wel de bedoeling is, maar het zal niet veel doen denk ik. Als je OBE's of trance wil induceren door middel van elektronica, kun je beter kijken naar brainwave entrainment of neurofeedback, hoewel dat hier ook veel bullshit website's tussen zitten...

Ik heb eens gelezen dat je met een 7.8Hz veld(eigenlijk een 2.4GHz signaal gepulsmoduleerd met 7.8Hz) in trace raakt

Op 31 juli 2005 10:45:05 schreef fzwart:
Dit voorspelt inderdaad de toekomst. Ongeisoleerde windingen strak om je hoofd spannen en de stekker in het stopcontact. Je ziet dan onmiddelijk je toekomst: dood door electrocutie .....

Die zullen toch wel geisoleerd zijn zeker? ze raden aan om een 3A slow-blow fuse in serie te zetten met het spoel, tegen dat die door is ben je lang dood

[Bericht gewijzigd door Bertrix op zondag 31 juli 2005 11:01:53 ]

Evarist

Golden Member

Nihil est verum, quod non probatur primo.

Op 31 juli 2005 10:58:18 schreef Bertrix:
[...]

Ik heb eens gelezen dat je met een 7.8Hz veld(eigenlijk een 2.4GHz signaal gepulsmoduleerd met 7.8Hz) in trace raakt

Een paar biertjes werken ook bij mij en veel goedkoper...

ja idd, want die HDR kost wel 360$...

Op 31 juli 2005 10:58:18 schreef Bertrix:
[...]

Kan best ja. iig is het wetenschappelijk vastgesteld dat bij 10Hz het serotonine gehalte toeneemt (oa werking van lsd berust op grote toename serotonine), en ik dacht gelezen te hebben dat 8.3Hz invloed heeft op de pineal gland, wat er voor zou kunnen zorgen dat je dimethyltryptamine gehalte toeneemt. Ook wel interresant om mee te experimenteren :)