De shop lijst

Hallo daar,

Er zit volgens mij een klein foutje in deze lijst.
Namelijk, als er 2 of meer reacties zijn voor een bepaalde zaak staat er alleen het aantal sterren bij de waardering, en als er maar een reactie is staat er alleen maar een streepje.

Groeten mij

KT88

Overleden

Uit de FAQ:

Ik heb een beoordeling toegevoegd, maar de winkel heeft geen waardering?

Er dienen minimaal drie beoordelingen gedaan te zijn. Dit om te voorkomen dat een bedrijf met slechts één beoordeling meteen in de top staat, of juist meteen onderaan staat.

En het zijn "dumb questions". ;-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
elmowww

Golden Member

Op 2 augustus 2005 15:50:21 schreef KT88:
Uit de FAQ: [...]

En het zijn "dumb questions". ;-)

Dat viel mij ookal ergens op :P

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Ja, ik wist dat er iets fout was, maar wat... :)

Op 2 augustus 2005 17:13:54 schreef cociedecooc:
Ja, ik wist dat er iets fout was, maar wat... :)

Misschien moet je m aanvullen met : and also read FAQ's ;)

Si vis pacem para bellum.

mooi initiatief !!!, net overzichy, heel duidelijk

heb meteen een winkel in belgië gevonden, die alles heeft wat ik wil !!!

Op 2 augustus 2005 17:23:17 schreef Miezjel:
[...]

Misschien moet je m aanvullen met : and also read FAQ's ;)

Zal'k doen. :):)

Kickje:

Wat anderen over een bepaalde winkel denken (beoordeling) vind ik altijd interessant om lezen.
Zeker als het gaat over de prijzen en de service die er geleverd wordt.
Het is enkel spijtig dat er niet actiever aan deelgenomen wordt.

Extra in de verf zetten....?
Een ander kleurtje aan geven...?
Er nog eens een frisse wind doorheen jagen...?

Fighting the World every single day. Fighting the World for the right to play. Heavy Metal in my brain. I'm fightin for Metal cause it's here to stay.

Daar ben ik het ook wel mee eens.
Ik denk dat iedereen op dit forum wel wat over een winkel weet of een winkel weet toe te voegen.

Oeps ik heb een winkel die nu blijkt op een andere pagina te staan dubbel toegevoegd, kan iemand hem deleten

Tedde

AKA ripkip

Ik heb ook even mijn beoordeel ronde gedaan :)

HF blijft kriebelen !!
Jeroen

Moderator

Op 16 augustus 2005 15:12:04 schreef Bertrix:
Oeps ik heb een winkel die nu blijkt op een andere pagina te staan dubbel toegevoegd, kan iemand hem deleten

Gedaan :).

Op 16 augustus 2005 14:56:36 schreef tEmPeSt:
Kickje:

Wat anderen over een bepaalde winkel denken (beoordeling) vind ik altijd interessant om lezen.
Zeker als het gaat over de prijzen en de service die er geleverd wordt.
Het is enkel spijtig dat er niet actiever aan deelgenomen wordt.

Extra in de verf zetten....?
Een ander kleurtje aan geven...?
Er nog eens een frisse wind doorheen jagen...?

Er zouden inderdaad nog wat meer mensen moeten beoordelen, het is zeker interessant om te weten waar je het beste kunt shoppen. Misschien moeten we dit topic dan maar af en toe eens omhoog halen :).

Wat me wel is opgevallen is dat veel mensen die een winkel toevoegen de winkel eigenlijk al beoordelen in het omschrijving-veld. Dat is niet de bedoeling, de beoordeling kun je naderhand toevoegen, wat veel mensen dan niet meer doen. Hierdoor zijn er een groot aantal winkels zonder beoordelingen, waar er eigenlijk minimaal één zou moeten staan (van de persoon die de winkel heeft toegevoegd). Dus bij deze ook een oproep aan die personen :).

Nu we er toch over bezig zijn kunnen jullie die link naar conrad misschien beter via http://www.tradedoubler.com/pan/program_info?merchant=8850
laten gaan dan kan co hier nog wat mee verdienen als wij dan via die link bestellen.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Maar ik heb dus Led's buy toegevoegd omdat er hier op de site reclame over staat en het nog niet in de lijst stond, maar zelf heb ik er nog nooit iets besteld.

Ik heb hem dus ook gepost op te kijken wat anderen er van vinden en als het een beetje goed is kan ik daar misschien ook wat bestellen. Vandaar.

Tedde

AKA ripkip

@ mods
Bij Barend Hendriksen HF Elektronica staat als website www.xs4all.nl maar hij is wel goed doorgelinkt

HF blijft kriebelen !!
Jeroen

Moderator

Op 16 augustus 2005 16:55:37 schreef cociedecooc:
Ik heb hem dus ook gepost op te kijken wat anderen er van vinden en als het een beetje goed is kan ik daar misschien ook wat bestellen. Vandaar.

Dat kan inderdaad. Mijn opmerking was ook meer in bedoelt voor mensen die een elektroboer in de buurt toevoegen, de kans is dan groot dat je er ooit eens bent geweest.

Op 17 augustus 2005 00:57:04 schreef ripkip:
@ mods
Bij Barend Hendriksen HF Elektronica staat als website www.xs4all.nl maar hij is wel goed doorgelinkt

In de tekst wordt alleen de domeinnaam afgedrukt, omdat dat wat netter uitziet. Barend Hendriksen heeft geen eigen domein (als een van de weinige shops), vandaar dat er www.xs4all.nl staat.

Op 17 augustus 2005 09:01:14 schreef Jeroen:

In de tekst wordt alleen de domeinnaam afgedrukt, omdat dat wat netter uitziet. Barend Hendriksen heeft geen eigen domein (als een van de weinige shops), vandaar dat er www.xs4all.nl staat.

Toch wel http://www.barendh.com/

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.