Hallo alemaal
Heb het volgende probleem met het forum.
De ene keer passen de postings wel in het scherm (breedte) de andere keer moet ik de schuifbalk gebruiken om alles te kunnen lezen.
Dit heb ik op diverse verschillende comps.
Wie o wie weet raad.
Jeroen
Moderator
Meestal ligt dat aan de afbeeldingen die gebruikers posten die veel te breed zijn. Er zal nog wel iets komen dat automatisch de afbeeldingen kleiner weergeeft, maar dat zal nog een tijdje duren.
En je hoeft niet zo te schreeuwen!!!!! Bij deze het onderwerp aangepast.
Hallo Jeroen,
Was ik aan het schreeuwen??
Hoe dan, was me er zeker niet van bewust.
Maar bij deze sorry.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Ik surft met Safari op een 800x600 schermpje (oud iBookje) en heb alleen een enkele keer last van grote foto's of een wat lange regel binnen een code-tag.
Misschien is een andere browser een mogelijke oplossing ?
Zoef de Haas.
Hoe het werkt is niet belangrijk, als het maar werkt!
Irfanview downloaden is gratis daarmee is de foto aan te passen en niet groter gaan dan 640X480, past binnen de topic en door op de foto te klikken kan deze ook weer op ware grootte worden weergegeven.
Groetjes Hans.
Op 8 augustus 2005 22:33:10 schreef Aart:
Ik surft met Safari op een 800x600 schermpje (oud iBookje) en heb alleen een enkele keer last van grote foto's of een wat lange regel binnen een code-tag.Misschien is een andere browser een mogelijke oplossing ?
Oef ! 800x600 is ook wel aan de erg krappe kant.
Dat is de enige reden dat ik mijn oude laptopje verkocht heb, de snelheid van een nieuwe had ik niet nodig, maar met die lage resolutie kwam ik ECHT niet meer weg.