testbordje conrad

Hallo,

Zo daar ben ik dan weer.
Ik heb net de hele tijd op de website wan conrad gekeken voor dat testbordje wat ook bij de PIC tutorial gebruikt word maar ik kan hem niet vinden. Weet iemand misschien het artikel nummer?

Alvast bedankt.

Edit: Sorry dat ik hem per ongelijk in de verkeerde sectie heb geplaatst, kan een mod hem misschien evn verplaatsen?

[Bericht gewijzigd door ocmer op vrijdag 5 augustus 2005 09:49:52

Als je zown Breadboardje wil kopen zou ik dat niet bij conrad doen! way to duur ;) kijk eens bij VOTI of bij electronica-onderdelen.nl

mvg Michel

Si vis pacem para bellum.

Daar dacht ik ook al aan alleen word dat dan verzonden in een pakketje en dat kost 6.95 euro verzendkosten.
Maar ik zal es bij voti kijken misschien gaat het daar gewoon in een envelop.

Edit:
Hoe duur issie bij conrad dan?

elmowww

Golden Member

Op 5 augustus 2005 10:29:22 schreef cociedecooc:
Daar dacht ik ook al aan alleen word dat dan verzonden in een pakketje en dat kost 6.95 euro verzendkosten.
Maar ik zal es bij voti kijken misschien gaat het daar gewoon in een envelop.

Edit:
Hoe duur issie bij conrad dan?

Ik raad je die breadboardje af:

Ik ets tegenwoordig elk prototype achtig iets. Die boards geven niets dan onverklaarbare problemen: weigerende contactjes de werkelijk overal kunnen zitten.

Misschien dat de huidinge generatie wel werkt?

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Dat is tot nu toe de enige negatieve reactie die ik gehoord heb.

verplaatst van site feedback???? naar ontwikkeling

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Op 5 augustus 2005 10:56:23 schreef Jonathan:
verplaatst van site feedback???? naar ontwikkeling

Ja, sorry.
Meestal selecteer ik later bij het posten pas de sectie en dat was ik nou vergeten. :P

Maar heeft er iemand het artikel nummer van dat bordje?

[Bericht gewijzigd door ocmer op vrijdag 5 augustus 2005 11:49:26

Ik neem aan dat je vor 25 euro bestelt bij conrad, anders kom t er nog 8 euro bij, en 2,50 omdat je voor het eerst iets besteld :)

LED there be light
Lucky Luke

Golden Member

bij conrad is sowiso te duur omdat je daar heel veel verzendkosten betaald (meer dan paketzending van elektronica-onderdelen.nl (onder meer door extra kosten, rembourskosten (als je een nieuwe klant bent), en dan nog een minimum bestelbedrag.

verder heb ik ook zo'n breadboardje dat al vele jaren zonder mankementen werkt. wel heb ik wel eens last van losse kerntjes uit draad die op de raarste plekken zitten, maar op zn kop houden en ff kloppen/schudden en die zijn er ook uit:)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Nee, maar m'n pa kan misschien vanmiddag wel even langs conrad dus hoef ik het niet te bestellen.

Op 5 augustus 2005 10:57:36 schreef cociedecooc:
[...]
Maar heeft er iemand het artikel nummer van dat bordje?

hier heb je meer aan:

www.conrad.nl

Home | Elektronica & meten | Elektronica componenten | Printplaten-etstechniek |
Insteek printplaten / Fadeltechniek

(maar ze zijn echt TE duur)

staan er een hoop tussen

Michel

Si vis pacem para bellum.

Ik heb gekeken maar ik laat gewoon m'n pa erlangs gaan omdat ik anders een heleboel verzendkosten meekrijg.

Tenzij iemand weet waar ik hem goedkoper kan krijgen inc. verzendkosten.

waar ik al zei.. VOTI of Electronica-onderdelen.nl
beetje afhankelijk van welk type je wil hebben. ik heb de grootste van conrad gekocht bijna 40 euro voor dat ding das gewoon te zot!! hoorde later ergens dat ik m ook voor rond de 15 had kunnen krijgen ofzow..

Si vis pacem para bellum.

Op 5 augustus 2005 10:49:23 schreef cociedecooc:
Dat is tot nu toe de enige negatieve reactie die ik gehoord heb.

Nou, dan heb je hier nummer 2.
breadboards zuigen cock in hell..

Dat is dan zo'n beetje 2 tegen 20 dus ik ga hem gewoon halen bij conrad, vooral omdat ik met PIC's begin is dat handig.

Ik heb de grootste bij conrad gekozen en dat is 10.95 euro en als ik hem bij elektronica-onderdelen kwam ik uit bij 13 euro en bij voti ook.

Ik weet niet welke jij als grootste gekozen hebt dan hoor.... maar betwijfel of alles bij mekaar opgeteld dan nog wel de goedkoopste is...

Si vis pacem para bellum.

Ik ga de linker bij conrad halen artikelnummer 526835 - 89

http://www1.nl2.conrad.com/m/5000_5999/5200/5260/5268/526819_BB_00_FB.EPS.jpg

[Bericht gewijzigd door ocmer op vrijdag 5 augustus 2005 15:20:01

Ok, dan zal ik het maar even goed formuleren. :)
Ik heb het grootste breadboardje bij CONRAD gekozen en niet die breadboardjes met aansluitingen voor de voedingen.

Op 5 augustus 2005 15:33:43 schreef cociedecooc:
Ok, dan zal ik het maar even goed formuleren. :)
Ik heb het grootste breadboardje bij CONRAD gekozen en niet die breadboardjes met aansluitingen voor de voedingen.

en ben je dan nogsteeds het goedkoopst uit ? je hebt een minimaal bestelbedrag bij conrad...en de verzendkosten zijn ook absurt...ik betwijfel echt of je hier het goedkoopst uit zal zijn.. en als je minimaal 2 weken op je bestelling kan wachten...

Si vis pacem para bellum.

Voor de zoveelste keer:
IK GA HET BORDJE NIET BESTELLEN MAAR M'N PA GAAT ER VANAVOND EVEN LANGS DUS IK HOEF GEEN VERZENDKOSTEN TE BETALEN

oops sorry hoor.... was het even vergeten.. ben ook met 5 dingen tegelijk bezig...neemt u mij niet kwalijk uwe goedheid :+

Si vis pacem para bellum.

Experimenteerprint is misschien ook een optie, weet je tenminste zeker dat de contacten goed zitten en je hoeft niet te etsen en belichten, kant en klaar gaatjesprint.

Achtung! Hochspannung, Lebensgefahr!!