leuk dat iemand zijn nick name veranderen kan maar word er link gemaakt naar zijn oude nick name i.v.m.zoeken op nich name e.d.

Nee, alle oude posts staan nu onder de "nieuwe" nickname.

Normaal gesproken wordt in het topic waar de vraag wordt gedaan een post gemaakt met xxxxxx veranderd in yyyyyy.

dus als ik weet dat shipelectronic in het verleden iets interesands heeft gepost met het woord searay en maxum

typ ik in shiptronic searay maxum , maar vind ik niks omdat hij nu scheepelectro heet?

kan niet van iedereen onthouden hoe er waarin iedereen zijn nickname veranderd?!

Als je zoekt op shipelectronic vindt je de post waarin de naamswijziging is geregeld.
In mijn voorbeeld "xxxxxx"
In jouw voorbeeld: als je zoekt op searay vindt ook het topic.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen het zoeken in de tekst van de berichten en de optie zoeken op gebruikersnaam in de zoekmachine. De laatste optie werkt alleen op de nieuwe nickname (omdat die de gebruiker op gaat zoeken), de eerste zoekt in de tekst van de berichten naar de nickname (of waar je ook op zoekt). Die zal dan ook de nieuwe nickname niet vinden, zolang die nergens in een bericht staat.

Op 30 augustus 2005 22:27:32 schreef Jeroen:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen het zoeken in de tekst van de berichten en de optie zoeken op gebruikersnaam in de zoekmachine. De laatste optie werkt alleen op de nieuwe nickname (omdat die de gebruiker op gaat zoeken), de eerste zoekt in de tekst van de berichten naar de nickname (of waar je ook op zoekt). Die zal dan ook de nieuwe nickname niet vinden, zolang die nergens in een bericht staat.

nee dat zou ook wel knap zijn je nieuwe nickname noemen in oude topics

mijn voorbeeld was niet goedmischien , weet dat kt88 een goed stuk geschreven heeft, maar vind het niet omdat hij nu dus bc547(sorry voor de belediging)heet. dus mischien een koppeling (kt88 = bc547)

en als er dan toch namen veranderd worden kun je ook eisen dat iemand zijn nick name veranderd?

ben hier bekend onder shiptronic, maar zie dat iemand zich anders zich nu shipelectronic o.i.d. heeft genoemd, erg verwarrend

nee niet kwestie van goed lezen, heb zelf al eens gedacht , hoe kan dit dit heb ik toch niet geschreven?