laatste poster

Het Valt me de laatste dagen op dat als ik in een topic gepost heb, of te topic volg, dat se laatste poster niet goed word weer gegeven.

ik vind dit erg vervelend want meestal kijk ik bij laatste discusies , en af en toe ga ik met mijn muis op eentopic staan wat ik een beetje volg en kand an zien of er al iemand na mij gepost heeft of iemand ander zodat ik mischijn een reaktie hier op kan geven.

nu klop dat niet meer, bij een klein onderzoekje lijk het mij nu de laatste op pag 1 te zijn.

kan het weer terug zalals het was??

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Weet preces wat je bedoeld, zo doe ik het ook.
Maar bij mij geen probleem.
Ligt denk ik niet aan CO dan.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Blijkbaar is toch iets veranderd , nu werkt het weer naar behoren, was echt niet goed heb het tig keer geprobeerd.

mischien dat jeroen al aan het knutselen is geweest??

dan alvast bedankt jeroen voor de vlotte service

Jeroen

Moderator

Ik heb de afgelopen paar dagen niets aan de code veranderd :).

nou dan zal ik maar iets minder drinken !

dan bij deze een verzoekje , ik wil soms wel zo'n :* gebruiken maar ik moet steeds naar die site (kan ze niet onthouden)

kan er niet een lijstje links en rechts van het invoer scherm komen :P daar is nog plek zat

en is spellings controle een optie?

Vernieuw je de pagina wel want als je op "terug" drukt dan laad hij de pagina niet bij allen browsers op nieuw?